هواوی از یک ساعت هوشمند جدید مخصوص کودکان رونمایی کرد

ساعت هوشمند جدید هواوی که به تازگی در بازار چین رونمایی شد مخصوص کودکان طراحی شده است. این ساعت با نام Watch Kids 5X با طراحی منحصر بفرد دارای قابلیت های بخصوصی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با نگاهی به شعار تبلیغاتی ساعت هوشمند هواوی می توان دریافت این شرکت با […]

ساعت هوشمند جدید هواوی که به تازگی در بازار چین رونمایی شد مخصوص کودکان طراحی شده است. این ساعت با نام Watch Kids 5X با طراحی منحصر بفرد دارای قابلیت های بخصوصی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با نگاهی به شعار تبلیغاتی ساعت هوشمند هواوی می توان دریافت این شرکت با هدف حفاظت ایمنی بیشتر این دستگاه را طراحی و ساخته است. طراحی آن به گونه ای ست که از نمایشگر دوگانه تشکیل شده است.

در این دستگاه امکان جدا کردن بدنه از بخش اصلی که به بند ساعت متصل است، وجود دارد. پس از جداسازی نیز نمایشگر ثانویه که زیر نمایشگر اول قرار دارد دیده میشود.

طراحی ساعت جدید هواوی همانند داشتن دو ساعت هوشمند اما با یک بند است. این کمپانی در ساعت هوشمند مخصوص کودکان خود به کودکان اجازه می دهد تا با برگرداندن صفحه اصلی نمایشگر دوم را مشاهده کنند. نمایشگر اول دارای صفحه رنگی است، در حالیکه پنل نمایشگر دوم از نوع LCD سیاه و سفید قدیمی است. در دو طرف دستگاه یک دوربین قرار دارد که به کاربر آن اجازه می دهد تا با استفاده از آن، ارتباط تصویری نیز برقرار کند. هواوی سال گذشته ساعت واچ کیدز ۴ پرو را عرضه کرده بود و ساعت جدید نیز قرار است جایگزین نسخه قبلی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال