هواوی از اولین پوستر تبلیغاتی نوا 10 و مشخصات آن رونمایی کرد

پوستر تبلیغاتی Nova 10 منتشر شده توسط هوآوی از معرفی گوشی جدید توسط این شرکت خبر می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی هواوی با وجود محدودیت ها و چالش های فراوان در بازار گوشی‌های هوشمند همچنان توانسته راه خود را در معرفی دستگاه های جدید ادامه دهد. این شرکت پیش […]

پوستر تبلیغاتی Nova 10 منتشر شده توسط هوآوی از معرفی گوشی جدید توسط این شرکت خبر می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی هواوی با وجود محدودیت ها و چالش های فراوان در بازار گوشی‌های هوشمند همچنان توانسته راه خود را در معرفی دستگاه های جدید ادامه دهد. این شرکت پیش از این چند محصول از جمله هواوی Huawei Mate Xs 2 را معرفی کرده بود. اکنون این شرکت قصد دارد تا گوشی هوشمند جدیدی را به نام هواوی نوا ۱۰ به بازار عرضه کند.

 پیش از عرضه پوستر تبلیغاتی جدید این شرکت رونمایی شد. طبق گزارش‌های منتشر شده توسط گیزموچاینا اطلاعات خاصی در این پوستر تبلیغاتی مشاهده نمی‌شود و تنها نشان می دهد هواوی گوشی جدید برای معرفی آماده کرده است. احتمالاً هواوی این گوشی را تا پایان ماه ژوئن عرضه خواهد کرد و پیش از آن نیز احتمالا جزئیات آن توسط این شرکت منتشر می‌شود.

 طبق شایعات منتشر شده احتمالاً در این گوشی از تراشه Snapdragon 7 Gen 1 یا Dimensity 8100  استفاده خواهد شد. همچنین در بخش هایی مانند دوربین و نرم افزار هارمونی نیز به روزرسانی های انجام گرفته شده است. با توجه به اینکه سری نوا همیشه برای مخاطبان جوان تولید شده است احتمالاً اکنون هواوی تغییرات اساسی را روی دوربین سلفی انجام داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال