هواوی از گوشی جدید Nova 10 SE مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد

گوشی جدید هواوی نوا ۱۰ ای ای جدیدترین گوشی هواوی به همراه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر بزرگ معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی نوا ۱۰ چهارمین مدل از خانواده گوشی های سری نوا محسوب میشود که به فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز است. طبق گزارش منتشر شده توسط […]

گوشی جدید هواوی نوا ۱۰ ای ای جدیدترین گوشی هواوی به همراه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر بزرگ معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی نوا ۱۰ چهارمین مدل از خانواده گوشی های سری نوا محسوب میشود که به فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز است.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزموچاینا جدیدترین گوشی هواوی از خانواده نوا به نام Nova 10 SE توسط این کمپانی معرفی شد. این گوشی چهارمین گوشی از سری نوا است که مدل های قبلی آن یعنی نوا ۱۰ پرو و نوا ۱۰ زد پیش از این معرفی شده بودند.

گوشی جدید به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع تولد مجهز است که دارای وضوح فول اچ دی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن نیز در بالای نمایشگر و درون حفره مخصوص خود قرار گرفته است.

هواوی  10  Nova مدل اس ای در پنل پشتی خود دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که بهمراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو مگاپیکسلی ماکرو درون ماژول دوربین ها قرار دارند. این گوشی با رابط کاربری Magic UI عرضه میشود که بر پایه اندروید ۱۲ قرار دارد.

هنوز مدل دقیق پردازنده این گوشی مشخص نیست و نمی توان گفت به فناوری 5G مجهز است یا خیر. در این گوشی ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز استفاده شده است. همچنین یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد. قیمت و تاریخ عرضه رسمی این گوشی توسط هواوی مشخص نشده است و در رندرهای منتشر شده نیز تنها به کلمه به زودی بسنده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال