هواوی از گوشی Nova Y91 مجهز به باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد

گوشی جدید هواوی با نام Nova Y91 مجهز به نمایشگر ۶.۹۶ اینچ و باتری بزرگ ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی شد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی گوشی جدید خود Nova Y91 را برای عرضه در بازارهای جهانی و در یک.ت خبری عرضه کرد. مهمترین ویژگی این گوشی باتری بزرگ آن است […]

گوشی جدید هواوی با نام Nova Y91 مجهز به نمایشگر ۶.۹۶ اینچ و باتری بزرگ ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی گوشی جدید خود Nova Y91 را برای عرضه در بازارهای جهانی و در یک.ت خبری عرضه کرد. مهمترین ویژگی این گوشی باتری بزرگ آن است که ظرفیت ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

گوشی جدید از خانواده نوا یک نمایشگر ۶.۹۶ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس دارد. در لبه کناری آن حسگر اثرانگشت قرار گرفته است.

هواوی در این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده کرده که به همراه ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. همچنین گوشی Nova Y91 از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می کند.

در بالای نمایشگر دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد و در پنل پشتی نیز دوربین های سه گانه قرار گرفته اند. دو دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق در ماژول دوربین جای دارند. احتمالا این گوشی با رابط کاربری EMUI 13 عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه این گوشی و قیمت آن در بازار در کنار جزئیات بیشتر ارائه نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال