هواوی از ساعت هوشمند Watch Fit 2 با عمر باتری ۱۰ روزه و حسگرهای مختلف رونمایی کرد

ساعت هوشمند جدید هواوی به نام Watch Fit 2 دارای نمایشگر AMOLED و امکانات جدید در حوزه سلامت است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت هوشمند واچ فیت هواوی نسل جدید Watch Fit محسوب می‌شود که به حسگرهای مختلف برای نظارت بر سلامت نیز مجهز است. این ساعت دارای یک صفحه نمایش […]

ساعت هوشمند جدید هواوی به نام Watch Fit 2 دارای نمایشگر AMOLED و امکانات جدید در حوزه سلامت است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت هوشمند واچ فیت هواوی نسل جدید Watch Fit محسوب می‌شود که به حسگرهای مختلف برای نظارت بر سلامت نیز مجهز است. این ساعت دارای یک صفحه نمایش مستطیلی از نوع AMOLED و با وضوح HD خواهد بود. همچنین قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن نیز در آن پشتیبانی می شود.

 از مهمترین مزیت این ساعت هوشمند مقاومت آن در برابر آب تا عمق ۵۰ متری است. از حسگر های مورد استفاده در Watch Fit 2 می توان به حسگر ضربان قلب، تشخیص سطح اکسیژن خون، الگوی خواب، سطح استرس و چرخه قاعدگی نام برد. همچنین پشتیبانی از ۹۷ حالت تمرینی و تجهیز به یک میکروفون برای استفاده در تماس های صوتی از دیگر مزیت های این ساعت هوشمند است. حسگرهایی مانند GLONASS ،Beidou ،Galilieo و GPS نیز در این ساعت قرار دارد. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از این گجت موسیقی پخش کنند و یا اعلان های شبکه های اجتماعی را نیز مشاهده کنند. باتری این ساعت ۲۹۲ میلی‌آمپرساعت است که با هر بار شارژ می تواند تا ۱۰ روز کار کند. قیمت این محصول در چین ۱۱۹ دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال