هواوی در سری جدید گوشی های P60 از تراشه ۱۴ نانومتری استفاده می کند

شایعاتی که اخیراً منتشر شده نشان می‌دهد گوشی هوشمند سری P60 هواوی مجهز به تراشه ۱۴ نانومتری مدل Kirin 9100 خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آخرین پرچمدار معرفی شده توسط هواوی به نام P50 Pro که اخیراً معرفی شده است به قابلیت هایی مانند سیستم دوربین دوگانه و طراحی منحصر […]

شایعاتی که اخیراً منتشر شده نشان می‌دهد گوشی هوشمند سری P60 هواوی مجهز به تراشه ۱۴ نانومتری مدل Kirin 9100 خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آخرین پرچمدار معرفی شده توسط هواوی به نام P50 Pro که اخیراً معرفی شده است به قابلیت هایی مانند سیستم دوربین دوگانه و طراحی منحصر به فرد مجهز است. اکنون شایعاتی در رابطه با سری جدید گوشی های این کمپانی یعنی P60 منتشر شده است. در این شایعات از وجود تراشه ۱۴ نانومتری از سری Kirin 9100  در هواوی P60 خبر می دهد. اما هواوی هنوز به طور رسمی این موضوع را مطرح نکرده است.

 هواوی به زودی گوشی های سری میت ۵۰ را معرفی خواهد کرد و پس از آن می توان در مورد عملکرد این گوشی ها اظهار نظر کرد. طبق گفته هواوی سنترال تحریم های ایالات متحده باعث شد این شرکت نتواند تراشه های جدیدی تولید کند. از طرفی پردازنده های مبتنی بر لیتوگرافی ۱۴ نانومتری نیز قابل مقایسه با تراشه های ۵ نانومتری نخواهند بود. اما با وجود پیشرفت های بسیار زیاد این شرکت نمی توان تفاوت این دو نوع تراشه را نادیده گرفت. هواوی در سری Mate 50 از ویژگی‌های جدید تصویربرداری رونمایی خواهد کرد. این گوشی ها به طور پیش فرض به سیستم عامل HarmonyOS 3.0 نیز مجهز هستند. به نظر می‌رسد این شرکت قادر به معرفی دو پرچمدار در یکسال نخواهد بود و گوشی P60 نیز احتمالا امسال معرفی نخواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال