هواوی در میت 50 از فناوری اتصال ماهواره ای استفاده می کند

مصاحبه اخیر مدیر عامل هواوی نشان میدهد گوشی جدید این کمپانی به نام میت 50 همراه با فناوری ارتباط ماهواره ای عرضه می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر عامل هواوی در مصاحبه اخیر از وجود قابلیت اتصال ماهواره ای در گوشی جدید این شرکت خبر داد. فناوری جدیدی که به […]

مصاحبه اخیر مدیر عامل هواوی نشان میدهد گوشی جدید این کمپانی به نام میت 50 همراه با فناوری ارتباط ماهواره ای عرضه می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر عامل هواوی در مصاحبه اخیر از وجود قابلیت اتصال ماهواره ای در گوشی جدید این شرکت خبر داد. فناوری جدیدی که به بحث داغ بازار موبایل تبدیل شده است. هواوی نشان داد در این بازار از رقبا عقب نخواهد ماند.

هواوی طی روزهای آینده مراسم ۱۰ سالگی خانواده میت 50 را برگزار خواهد کرد. ریچارد یو، مدیر عامل بخش تجاری این شرکت پیش از این مراسم در مصاحبه ای برخی از ویژگی های مهم این گوشی ها را برشمرد.

طبق گزارش جی اس ام آرنا مهمترین ویژگی خانواده میت 50 وجود دوربین قدرتمند است که در اثر همکاری هواوی با برند جدید XMAGE حاصل شده است. این برند توسط هوآوی و پس از قطع همکاری با لایکا ایجاد شد. به گفته هواوی بنیانگذاری این برند حاصل سالها تجربه این شرکت در زمینه تصویربرداری محسوب می شود.

ریچارد یو در اعلام دیگر قابلیت گوشی های میت 50 گفته است آنها به آسمان نفوذ می کنند که به گفته تحلیلگران به وجود قابلیت ارتباط ماهواره ای در این گوشی اشاره دارد. از این سیستم می توان برای ارسال پیام در شرایط اضطراری استفاده کرد. دیگر قابلیت این گوشی ها استفاده از سیستم عامل هارمونی ۳ است که اولین گوشی دنیا مجهز به این سیستم عامل محسوب می شود.

این سیستم عامل این امکان را می دهد که حتی در صورت اتمام شارژ باتری بتوان به فعالیت ادامه داد. برخی شایعات می گویند میت 50 قادر است پس از تمام شدن شارژ به ارسال پیامک و اسکن کد QR بپردازد. هنوز نحوه کار این سیستم در گوشی پرچم دار جدید هواوی مشخص نشده است. احتمال دارد هواوی در این گوشی از باتری کوچک ثانویه استفاده کرده باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال