تلویزیون هوشمند سری 4K هواوی Vision معرفی شد

هواوی در مراسم رونمایی از گوشی های سری میت ، اولین تلویزیون هوشمند سری 4K خود با نام Vision را معرفی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، هواوی در تلویزیون ویژن خود همانند سری ویژن و ویژن پرو آنر از سیستم عامل هارمونی استفاده کرده است. این تلویزیون در سایزهای […]

هواوی در مراسم رونمایی از گوشی های سری میت ، اولین تلویزیون هوشمند سری 4K خود با نام Vision را معرفی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، هواوی در تلویزیون ویژن خود همانند سری ویژن و ویژن پرو آنر از سیستم عامل هارمونی استفاده کرده است. این تلویزیون در سایزهای 55 ، 65 ، 75 و 85 اینچی عرضه خواهد شد.

از تکنولوژی های بکار رفته در این تلویزیون میتوان به فناوری کوانتوم دات اشاره کرد. هچنین این تلویزیون از پلتفرم های‌لینک نیز پشتیبانی میکند. در این تلویزیون با استفاده از فیلتر نور آبی میتوان از آسیب چشم در افراد کم سن و سال در حین تماشای تلویزیون محافظت کرد. از ویژگی های ریموت این تلویزیون نیز میتوان به تاچ پد دایره ای در قسمت بالای آن و  نیز درگاه USB-C برای شارژ در قسمت پایین اشاره کرد. در این تلویزیون از سیستم عامل هارمونی استفاده شده است. هواوی هنوز قیمت و تاریخ عرضه این محصول را اعلام نکرده است. با توجه به سیستم عامل ویژه این دستگاه هنوز مشخص نشده است که این دستگاه از چه اپلیکیشن ها و پلتفرم هایی پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال