شرکت هواوی به عنوان برترین ثبت کننده اختراع در اروپا معرفی شد

هواوی توانست با بیشترین ثبت اختراع در اروپا به برترین شرکت ثبت کننده اختراع اروپا تبدیل شود. این شرکت با وجود تحریم های مختلف از طرف دولت آمریکا توانست با بیشترین تعداد ثبت اختراع بر تمامی رقبای خود غلبه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری مجله خبری تکنا، وبسایت ChinamMorning بیشترین میزان اختراع ثبت شده […]

هواوی توانست با بیشترین ثبت اختراع در اروپا به برترین شرکت ثبت کننده اختراع اروپا تبدیل شود. این شرکت با وجود تحریم های مختلف از طرف دولت آمریکا توانست با بیشترین تعداد ثبت اختراع بر تمامی رقبای خود غلبه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری مجله خبری تکنا، وبسایت ChinamMorning بیشترین میزان اختراع ثبت شده مربوط به این شرکت را در زمینه ارتباطات و فناوری اینترنت نسل 5 دانسته است. در این زمینه شرکت های نظیر اریکسون و کوالکوم نیز با ثبت حدود ۱۲۲۷ و ۱۰۶۱ اختراع قرار داشته اند و هواوی توانسته اختراعات بیشتری را در حوزه دیجیتال ثبت کند. سرمایه گذاری های گسترده در  زمینه فناوری ارتباطات عامل موفقیت هواوی در ثبت اختراعات گسترده عنوان شده است.

تعداد اختراعات ثبت شده هواوی حدود ۳۵۲۴ عنوان شده و در رتبه دوم سامسونگ با ۲۸۵۸ اختراع قرار دارد. علیرغم فشارهای آمریکا برای عدم همکاری با شرکت هواوی اکثر کشورهای اروپایی حاضر به قطع همکاری با هواوی نشده اند. بسیاری از کشورها نیز با این شرکت قرارداد راه اندازی و توسعه شبکه 5G را امضا کرده اند. در این میان انگلیس نیز همکاری با هواوی را ادامه داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال