هواوی واچ ۴ می تواند افزایش سطح قندخون را اطلاع دهد

چند روز پیش هواوی از ساعت های جدید هواوی واچ ۴ رونمایی کرده بود. اکنون مشخص شد این ساعت قادر به اندازه گیری سطح قند خون است و می تواند بالارفتن ام را به کاربر هشدار دهد. این در حالی است که اپل واچ هنوز چنین قابلیتی ندارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

چند روز پیش هواوی از ساعت های جدید هواوی واچ ۴ رونمایی کرده بود. اکنون مشخص شد این ساعت قادر به اندازه گیری سطح قند خون است و می تواند بالارفتن ام را به کاربر هشدار دهد. این در حالی است که اپل واچ هنوز چنین قابلیتی ندارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیر عامل هواوی در شبکه اجتماعی ویبو ویدیویی را منتشر کرد و سپس اعلام کرد ساعت هوشمند جدید این شرکت قادر است نوسانات قندخون را در افراد تشخیص دهد. این گجت پوشیدنی می تواند در زمان ۶۰ ثانیه هرگونه افزایش سطح قندخون را شناسایی و به کاربر هشدار دهد.

به گفته هواوی ساعت جدید این شرکت قادر است به روشی غیرتهاجمی قندخون را ردیابی کند. به نظر می رسد اکنون هواوی از اپل در این زمینه پیش افتاده است. زیرا چنین قابلیتی تاکنون در ساعت های اپل وجود ندارد.

یو‌ چنگ دونگ، مدیر عامل بخش محصولات مصرفی در هواوی نحوه عملکرد ویژگی جدید ساعت های هواوی را با ویدیویی به نمایش گذاشت. البته باید اضافه کرد ساعت هواوی واچ ۴ به طور خودکار قادر به اندازه گیری قندخون نیست. این ساعت تنها می تواند افزایش ناگهانی قندخون را به کاربر اطلاع دهد. افراد در معرض خطر هایپرگلیسمی یا افزایش قند خون می توانند از این قابلیت بهره مند شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال