هواوی Watch GT 3 Pro با قابلیت غواصی در عمق ۳۰ متری هشتم اردیبهشت معرفی می شود

طی تایید رسمی هواوی ساعت هوشمند جدید این شرکت با نام Watch GT 3 Pro هشتم اردیبهشت معرفی خواهد شد. از مهم ترین قابلیت این ساعت می توان به غواصی در عمق ۳۰ متری و همچنین نمایش عمق آب روی صفحه اشاره کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدل قبلی ساعت هوشمند […]

طی تایید رسمی هواوی ساعت هوشمند جدید این شرکت با نام Watch GT 3 Pro هشتم اردیبهشت معرفی خواهد شد. از مهم ترین قابلیت این ساعت می توان به غواصی در عمق ۳۰ متری و همچنین نمایش عمق آب روی صفحه اشاره کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدل قبلی ساعت هوشمند هوآوی با نام واچ جی‌تی ۳ (Watch GT 3)  اکتبر سال گذشته معرفی شد. مدل جدید این ساعت یعنی واچ جی تی ۳ پرو نیز در هشتم اردیبهشت در چین رونمایی خواهد شد. هواوی ضمن معرفی این ساعت در ویدئوی تبلیغاتی خود شعار در لحظه آهسته به سوی آزادی حرکت کن را نیز منتشر کرده است.

همچنین در این ویدئو به قابلیت جدید ساعت هوشمند جدید هوآوی اشاره شده که می‌تواند در آب‌های عمیق نیز استفاده شود. علاوه بر آن جزئیات بیشتر این ساعت نیز در پوستر آن بیان شده است. در توضیحات این ساعت آمده است Watch GT 3 Pro دارای گواهی IP68 و استاندارد ضد آب به عنوان لوازم جانبی غواصی استفاده خواهد شد. کلیه کاربران می توانند از این ساعت در غواصی عمیق تا عمق ۳۰ متر استفاده کنند. به گفته شرکت سازنده با هدف بررسی استاندارهای مقاومت در برابر آب برای غواصان حدود ۲۰۰ آزمایش روی این ساعت هوشمند انجام گرفته است.

 احتمالاً سیستم‌عامل HarmonyOS روی این ساعت اجرا خواهد شد و عمر باتری آن نیز در حداکثر زمان ممکن ۱۴ روز می باشد. در مدل ۴۲ میلیمتری این ساعت از ساختار سرامیکی استفاده شده و در مدل ۴۶ میلیمتری نیز قاب آلیاژ تیتانیوم برای آن در نظر گرفته شده است.