آزمایشگاه توسعه گجت های پوشیدنی هواوی افتتاح شد

هواوی آزمایشگاه بزرگی را با هدف توسعه ابزارهای پوشیدنی، تناسب اندام و سلامت اهدا کرده است. هدف از ساخت این آزمایشگاه توسعه قابلیتهای مربوط به گجت های پوشیدنی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، موسسات آزمایشگاهی سلامت هواوی در دونگوان و با سرمایه گذاری ۳۱ میلیون دلار راه اندازی شد. در این آزمایشگاه وظیفه […]

هواوی آزمایشگاه بزرگی را با هدف توسعه ابزارهای پوشیدنی، تناسب اندام و سلامت اهدا کرده است. هدف از ساخت این آزمایشگاه توسعه قابلیتهای مربوط به گجت های پوشیدنی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، موسسات آزمایشگاهی سلامت هواوی در دونگوان و با سرمایه گذاری ۳۱ میلیون دلار راه اندازی شد. در این آزمایشگاه وظیفه تحقیق و توسعه دستگاه های پوشیدنی هوشمند این شرکت انجام خواهد گرفت. این مرکز تحقیقاتی قرار است آزمایش های مربوط به ۸۰ آزمایش شبیه سازی را در تمام دستگاههای پوشیدنی را پشتیبانی کند. در این مرکز تیم‌های محقق بخش تحقیق و توسعه هواوی خواهند بود که وظیفه آنها توسعه دستگاه های پوشیدنی و همچنین تحقیقات پیشرفته در زمینه قابلیت‌های سلامت و تناسب اندام می باشد. این آزمایشگاه می تواند ظرفیت هواوی را برای ارائه برنامه های نوآورانه سلامت و تناسب اندام افزایش دهد.

طبق بیانیه اخیر هواوی آزمایشگاه جدید این شرکت یک موسسه فناوری سلامت و تناسب اندام جهانی محسوب می شود که درآن محصولاتی در این زمینه با استانداردها وگواهینامه های مربوط به این صنعت متمرکز شده اند. به عنوان مثال آزمایشگاه شبیه سازی اکسیژن خون میتواند محیط هایی با ارتفاع بالا را شبیه سازی کند که به عنوان آزمایش های مربوط به اشباع سطح اکسیژن و همچنین تاثیر آن بر عملکرد های بدن را مورد بررسی قرار دهد. شرایط دیگر و امکانات مورد نیاز برای دیگر فناوری های پایش سلامت در این آزمایشگاه فراهم شده است. سپس اطلاعات تولید شده در توسعه محصولات پوشیدنی هواوی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال