هوآوی پیش از IFA از دو گوشی هوشمند پرده برمی‌دارد

شرکت هوآوی پیش از شروع نمایشگاه IFA، در تاریخ 11 شهریورماه، همین پنج‎شنبه، در شهر برلین آلمان برگزار کننده‎ی یک رویداد خواهد بود. با آن‎که اخباری که اخیرا مطرح شده بودند نشان از رونمایی از گوشی Mate 9 در این تاریخ داشتند، ولی طبق گفته‎ی یکی از مدیرعامل‎های شرکت هوآوی این کار صورت نخواهد گرفت. […]

شرکت هوآوی پیش از شروع نمایشگاه IFA، در تاریخ 11 شهریورماه، همین پنج‎شنبه، در شهر برلین آلمان برگزار کننده‎ی یک رویداد خواهد بود. با آن‎که اخباری که اخیرا مطرح شده بودند نشان از رونمایی از گوشی Mate 9 در این تاریخ داشتند، ولی طبق گفته‎ی یکی از مدیرعامل‎های شرکت هوآوی این کار صورت نخواهد گرفت. به جای آن، این شرکت با معرفی یک گوشی جدید از سری گوشی‎های جدید میان‎رده‎ی خود رونمایی خواهد کرد.

طبق این شایعات این سری جدید از گوشی‎های میان‎رده‎ی هوآوی Nova نام خواهد داشت، گرچه بدون شک نام نهایی آن به دنبال اعلام هوآوی متفاوت خواهد بود. شایعات دیگر نیز اشاره به این دارند که این گوشی طیف کاربران زن را هدف قرار داده است.

در هر صورت، امروز ریچارد یو، مدیرعامل بخش Huawei Device، در شبکه‎ی اجتماعی چینی Weibo تصمیم گرفت تیزر نه یک گوشی، بلکه دو گوشی را منتشر کند که مشخصات کامل آن‎ها در تاریخ 11 شهریورماه اعلام خواهد شد. تصویر تیزر این دو گوشی را در زیر مشاهده می‎کنید.

 

اخبار زیادی در مورد این دو گوشی نمی‎توان حدس زد، به جز این‎که هر دو به نظر می‎رسد حداقل دارای بدنه‎ی فلزی باشند، یکی از آن‎ها که دارای دوربین گردی است به نظر می‎رسد در پشت خود یک قاب شیشه‎ای دارد. مدل دیگر نیز ممکن است از یک بدنه‎ی تمام فلزی بهره ببرد. تا روز 5 شنبه با تک‎‎نیوز همراه باشید چون یقینا خبرهای بیشتری به گوش خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال