هواوی با عرضه P50 مجهز به کرین 9000 همچنان گوشی پرچمدار تولید خواهد کرد

طبق خبرهای منتشر شده هواوی قصد دارد در سه ماهه نخست سال میلادی جدید سری جدید گوشی های P50 را که مجهز به پردازنده ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ هستند، رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی های جدید خانواده میت قرار است از پرازنده ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ استفاده کند. هواوی […]

طبق خبرهای منتشر شده هواوی قصد دارد در سه ماهه نخست سال میلادی جدید سری جدید گوشی های P50 را که مجهز به پردازنده ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ هستند، رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی های جدید خانواده میت قرار است از پرازنده ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ استفاده کند. هواوی با مشکل تحریم‌های ایالات‌متحده روبرو بوده و تنها توانسته بود ۹ میلیون از پردازنده های موردنظر را در اختیار داشته باشد. با توجه به زمان اندک برای عرضه گوشی، احتمالا از همان تراشه های کرین ۹۰۰۰ در این گوشی استقاده خواهد شد.

وب سایت The Elecاعلام کرد: سری جدید گوشی های هواوی P50 در سه ماهه نخست سال جدید عرضه خواهد شد و شرکت های ال جی و سامسونگ نیز تهیه صفحه نمایش OLED را برعهده خواهند داشت. عرضه ی سالیانه گوشی های جدید هواوی در این بازه زمانی عادی تلقی می‌شود اما پیش از این، شرکت هواوی اعلام کرده بود که گوشی‌های سری میت 40 آخرین گوشی های پرچمدار این شرکت مجهز به پردازنده‌های کرین خواهد بود. اما مشخص شده که سری جدید P50 نیز از همان پردازنده های کرین ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد. احتمال دارد این شرکت پردازنده های کافی برای تولید پرچمداران در سال جدید ذخیره کرده باشد. اما با این وجود هنوز مشکلات این شرکت با توجه به عدم استفاده از خدمات و سرویس‌های گوگل ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال