هواوی سری جدید نوا را در ۲۱ اکتبر عرضه می کند

طبق اعلامیه هواوی سری جدید گوشی های نوا در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در تاریخ بیست و نهم مهرماه به وقت تهران رویدادی را در وین اتریش برای معرفی سری جدید نوا برگزار خواهد کرد. طبق گفته این شرکت در این مراسم از […]

طبق اعلامیه هواوی سری جدید گوشی های نوا در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در تاریخ بیست و نهم مهرماه به وقت تهران رویدادی را در وین اتریش برای معرفی سری جدید نوا برگزار خواهد کرد. طبق گفته این شرکت در این مراسم از گوشی‌های هوشمند نوا سری جدید رونمایی می‌شود. پیش از این تصور می‌شد هواوی گوشی‌های P50 را برای بازارهای جهانی معرفی می کند. احتمالاً در این رویداد سری جدید Nova 8i و Nova 9 معرفی می‌شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیزموچاینا، گوشی هواوی مدل نوا 8i پیش از این در مالزی رونمایی شده بود. در این گوشی از اسنپدراگون ۶62 و صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ استفاده شده است. باتری آن نیز ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود و از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می کند. دوربین های چهارگانه هواوی نوا Nova 8i شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگا پیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو خواهد بود. همچنین دوربین سلفی نیز ۱۶ مگاپیکسل است.

گوشی نوا ۹ نیز احتمالاً با یک صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی OLED FHD+ با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. طبق مدل معرفی شده در چین گوشی Nova 9 مجهزبه یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین هواوی برای دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل در نظر گرفته است. Nova 9 با چیپست اسنپدراگون 778G نسخه 4G با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به زودی رونمایی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال