هواوی گوشی P60 را با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در سال آینده عرضه می کند

هواوی قصد دارد از گوشی جدید خود در اوایل سال ۲۰۲۳ رونمایی کند. سری P60 از سری گوشی های پرچمدار است که به تراشه سیستم روی چیپ اسنپدراگون ۸ نسل جدید بهره می برد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر دنیای فناوری به نام Classmateguan در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعاتی در مورد […]

هواوی قصد دارد از گوشی جدید خود در اوایل سال ۲۰۲۳ رونمایی کند. سری P60 از سری گوشی های پرچمدار است که به تراشه سیستم روی چیپ اسنپدراگون ۸ نسل جدید بهره می برد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر دنیای فناوری به نام Classmateguan در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعاتی در مورد گوشی P60هچ هواوی منتشر کرد. به گفته وی این گوشی در سه ماهه اول سال آینده میلادی عرضه می‌شود. همچنین به گفته این افشاگر نسل بعدی پرچمدار هواوی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز است. هواوی قصد دارد برای نخستین بار از سیستم عامل هارمونی 3.1در این گوشی استفاده کند. نسخه آزمایشی این سیستم عامل هم اکنون در اختیار توسعه دهندگان قرار دارد و زمان عرضه عمومی آن نیز برای اوایل سال میلادی جدید عنوان شده است.

علاوه بر آن نسخه پایدارتر سیستم عامل هارمونی 3.1 نیز در ماه های مارس و آوریل منتشر میشود که مصادف با رونمایی از گوشی P60 این کمپانی است. هواوی با عرضه مجدد خانواده P برخی قابلیت های این سری از گوشی ها را با بهبودهایی در زمینه عکاسی و همراه با فناوری XMAGE اخبار خواهد کرد.

طبق گزارش هواوی سنترال، گوشی جدید هواوی همراه با یک ساعت هوشمند معرفی خواهد شد. بنظر می رسد این غول چینی علاوه بر گوشی های خانواده P60 محصولات دیگری را نیز برای عرضه آماده کرده است.

پیش از این هواوی گوشی های سری میت ۵۰ را همراه با نسخه 4G تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه کرده بود. هواوی P50 نیز از سری گوشی های خانواده P محسوب می‌شد که با سیستم روی چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و در نسخه 4G به بازار آمد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال