هواوی از سال آینده به بازار گوشی های 5G بازمی‌گردد

هواوی اعلام کرد در سال آینده به جمع شرکت های تولید کننده گوشی های 5G بازمیگردد. در گزارش جدیدی که در این باره منتشر شد آمده است هواوی قصد دارد تلاش خود را برای پس گرفتن سهم خود از بازار آغاز کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش اخیر فایننشال تایمز نشان […]

هواوی اعلام کرد در سال آینده به جمع شرکت های تولید کننده گوشی های 5G بازمیگردد. در گزارش جدیدی که در این باره منتشر شد آمده است هواوی قصد دارد تلاش خود را برای پس گرفتن سهم خود از بازار آغاز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش اخیر فایننشال تایمز نشان می دهد هواوی لا تجهیز گوشی ها خود که البته با تراشه های کمتر پیشرفته ساخته شده است تلاش کرد تا تحریم های ایالات متحده را نادیده بگیرد. ظاهراً طراحی این چیپست ها پیش از تشدید تحریم های ایالات متحده و پیش از تولید توسط TSMC توسط یکی از شرکت های زیرمجموعه هواوی طراحی شده بود.

در این گزارش به تمرکز هوای رو ساخت قاب هایی با تکنولوژی 5G اشاره میکند. این قاب ها می توانند فناوری 5G را به گوشی اضافه کنند. حتی گوشی تاشو هواوی که در اوایل سال جاری معرفی شد نیز بدون پشتیبانی از 5G و تنها سازگار با شبکه های 4G بود. برخی تحلیل گران معتقدند در صورتی که هواوی بتواند گوشی های 5G تولید کند برای پس گرفتن سهم بازارهای بین المللی دچار چالش های فراوان خواهد بود. از طرفی به دلیل تحریم امکان ارائه برنامه های محبوب گوگل پلی استور و یا جی میل نیز وجود ندارد.

ایالات متحده با متهم کردن هواوی به نزدیکی با دولت چین و جاسوسی از سایر شرکت ها و کشورها هواوی را به لیست تحریم اضافه کرد. تحریم های سخت دولت ترامپ شرکت های سازنده تراشه را مجبور کرد تا دیگر بدون مجوز اقدام به فروش تراشه به شرکت های چینی نکنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال