هواوی به زودی به جمع عرضه کنندگان گوشی های هوشمند 5G باز می گردد

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد شرکت هواوی با وجود تحریم ها تلاش دارد تا خود را به جمع شرکت‌های تولید کننده موبایل های 5G برساند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده گوشی های موبایل در سال های اخیر به دلیل تحریم های ایالات متحده […]

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد شرکت هواوی با وجود تحریم ها تلاش دارد تا خود را به جمع شرکت‌های تولید کننده موبایل های 5G برساند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده گوشی های موبایل در سال های اخیر به دلیل تحریم های ایالات متحده در وضعیت بدی قرار دارد. این شرکت با وجود ضرر های بسیار زیاد و از دست دادن بخش عمده‌ای از مشتریان در بازار گوشی و تبلت تلاش دارد بار دیگر خود را وارد این عرصه کند.

اخیراً گزارشی در گیزمو چاینا منتشر شده که نشان می‌دهد. شرکت TSMC به دلیل تحریم‌های ایالات متحده تولید تراشه برای هواوی را به شدت کاهش داده است. از طرفی تراشه های با مودم 5G هواوی نیز رو به اتمام است. در گزارش های اخیر مشخص شد هواوی برای رفع این مشکل به دنبال شرکای جدید برای تامین نیازهای خود است این شرکت قصد دارد. مشکل تامین قطعه را از این طریق برطرف کند.

در حال حاضر هواوی در مسیر پر چالشی قرار دارد. دستگاه جدید اخیر این شرکت از سری P50 با وجود تراشه های قدرتمند فاقد مودم G5 است. این شرکت مجبور شد به دلیل تحریم‌ها از مودم های 4G استفاده کند. به همین دلیل تلاش خواهد کرد تا بتواند همچنان در بازار گوشی های پرچمدار حضور داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال