هواوی به زودی از ساعت هوشمند جدید خود با سیستم عامل هارمونی رونمایی خواهد کرد

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی اعلام کرده است هواوی قصد دارد ساعت جدید خود را که از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی استفاده خواهد کرد در اوایل سال ۲۰۲۱ رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این افشاگر دنیای تکنولوژی در فیبو اعلام کرده هواوی ساعت هوشمند جدید خود را با کمی […]

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی اعلام کرده است هواوی قصد دارد ساعت جدید خود را که از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی استفاده خواهد کرد در اوایل سال ۲۰۲۱ رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این افشاگر دنیای تکنولوژی در فیبو اعلام کرده هواوی ساعت هوشمند جدید خود را با کمی تاخیر در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد. پیش از این هواوی قصد داشته تا قبل از پایان سال این ساعت را عرضه کند اما به نظر می‌رسد زمانبندی آن دچار مشکل شده است. احتمالاً این ساعت طراحی کاملاً متفاوتی خواهد داشت و ساعت هوشمند جدید واچ GT 2 پرو  نیز نخواهد بود.

نسخه دوم سیستم‌عامل هارمونی در اواخر شهریور رونمایی شد پس از آن در تاریخ ۲۶ آذر اعلام شد که این نسخه می‌تواند علاوه بر موبایل در دیوایس های اینترنت اشیا و ساعتهای هوشمند نیز به کار رود. به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان چینی ساخت اپ برای این سیستم عامل را آغاز کرده اند. با توجه به تحریم‌های موجود علیه هواوی احتمالاً این ساعت ابتدا در چین و سپس در دیگر کشورها عرضه خواهد شد.

پیش از این مدیر بخش توسعه نرم‌افزار هواوی در اوایل مهر ماه اعلام کرده بود نسخه بتای سیستم عامل هارمونی تا اواخر دسامبر تنها در اختیار توسعه دهندگان قرار داده خواهد شد تا مراحل مختلف آزمایش را پشت سر بگذارد. احتمال انتشار نسخه بتای هارمونی برای موبایل ها همزمان با عرضه ساعت هوشمند نیز وجود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال