هواوی به زودی از نسل دوم هدست واقعیت مجازی خود رونمایی می کند

به زودی در یک مراسم آنلاین محصولات جدید هواوی از جمله گوشی هوشمند تاشو و هدست واقعیت مجازی جدید این کمپانی رونمایی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوآوی به زودی از نسل دوم هدست واقعیت مجازی خود رونمایی خواهد کرد. این هدست جدید در واقع بهبود یافته نسل اول خود […]

به زودی در یک مراسم آنلاین محصولات جدید هواوی از جمله گوشی هوشمند تاشو و هدست واقعیت مجازی جدید این کمپانی رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوآوی به زودی از نسل دوم هدست واقعیت مجازی خود رونمایی خواهد کرد. این هدست جدید در واقع بهبود یافته نسل اول خود به نام Huawei VR Glass خواهد بود که در آن تنظیم کننده ۳۶۰ درجه نیز قرار داده شده است.

 این هدست برای اولین بار در اکتبر 2020 معرفی شده بود. اما هنوز به صورت تجاری عرضه نشده است. با وجود اینکه این شرکت پس از معرفی زمان عرضه برای خریداران را اوائل ۲۰۲۱ معرفی کرده بود هنوز دستگاه مذکور به دست علاقمندان نرسیده است. خبرهای جدید نشان می دهد این هدست واقعیت مجازی به زودی توسط هواوی بصورت تجاری وارد بازار می شود.

یک افشاگر با حساب کاربری RODENT950 در توییتر از عرضه این هدست هوآوی در مراسمی آنلاین خبر داد. هواوی در این مراسم علاوه بر هدست دیگر محصولات خود از جمله گوشی هوشمند تاشو را قبل از پایان سال میلادی عرضه می کند. وی سال گذشته در کنفرانس  Cloud Summit از این هدست واقعیت مجازی رونمایی کرده بود.

در آن زمان تنها طراحی و ویژگی های آن اعلام شده بود. با توجه به اینکه ممکن است دستگاه جدید بهبودهایی داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. هدست واقعیت مجازی دو دوربین در بالا برای ردیابی خواهد داشت. تنظیم کننده آن نیز شبیه به هدست Google Daydream است که همراه با اهرم و فرمان و سه دکمه مجزا طراحی شده است.

نسل قبلی هدست واقعیت مجازی هواوی قابلیت سازگاری با تلفن های همراه و رایانه های ویندوزی را داشته است و احتمالا دستگاه جدید نیز به همین قابلیت ها مجهز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال