هواوی به زودی از میت ایکس ۳ پرچمدار تاشو رونمایی می کند

 گزارش های منتشر شده نشان می دهد هواوی به زودی پرچمدار تاشو بعدی خود را به نام میت ایکس ۳ رونمایی می کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر نمونه اولیه گوشی تاشو میت ایکس ۳ به عنوان پرچمدار تاشو هواوی در حال تولید است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی […]

 گزارش های منتشر شده نشان می دهد هواوی به زودی پرچمدار تاشو بعدی خود را به نام میت ایکس ۳ رونمایی می کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر نمونه اولیه گوشی تاشو میت ایکس ۳ به عنوان پرچمدار تاشو هواوی در حال تولید است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، گوشی میت ایکس ۲ هواوی سال گذشته با طرحی قدیمی به بازار عرضه شده بود. امسال این شرکت قصد دارد پرچمدار بعدی تاشو با نام میت ایکس ۳ را عرضه کند. اولین گوشی تاشو هواوی دارای دوربین چهارگانه و مجهز به دو صفحه نمایش ۹۰ هرتزی است. پردازنده استفاده شده در این گوشی نیز کرین ۹۰۰۰  بود. طبق اطلاعات منتشر شده حداکثر حافظه بکار رفته در این گوشی ۵۱۲ گیگابایت است.

گوشی پیشین هواوی یعنی میت ایکس ۲ دارای تاشدگی به سمت داخل بود و در طراحی شباهت زیادی به گلکسی فولد سامسونگ داشت. طبق گزارشی که نوت بوک چک منتشر کرده است، طراحی این گوشی جدید الهام گرفته از گلکسی زد فولد ۴ است. میت ایکس ۳ در مرحله تولید انبوه قرار دارد و به زودی توسط هوآوی و با قیمت مناسب تر نسبت به نسل قبل به بازار عرضه می شود.

میت ایکس ۳ مجهز به یک نمایشگر ۸ اینچی است و از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیز بهره می برد. این گوشی در بازار باید با مدل های آنر مجیک Vs و اوپو فایند N2 رقابت کند.