هواوی به زودی از +Huawei FreeBuds Pro 2 رونمایی می کند

هوآوی FreeBuds Pro ۲ یکی از محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم بازار است. اکنون شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه این غول فناوری قصد دارد نسخه به روز شده‌ای از این محصول، +Huawei FreeBuds Pro 2 را معرفی کند. به دلیل موفقیت اولین FreeBuds Pro ۲، سر و صدای زیادی پیرامون آخرین افشای اطلاعات و شایعات […]

هوآوی FreeBuds Pro ۲ یکی از محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم بازار است. اکنون شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه این غول فناوری قصد دارد نسخه به روز شده‌ای از این محصول، +Huawei FreeBuds Pro 2 را معرفی کند. به دلیل موفقیت اولین FreeBuds Pro ۲، سر و صدای زیادی پیرامون آخرین افشای اطلاعات و شایعات در مورد محصول جدید وجود دارد. این دستگاه قرار است در کنار سری گوشی‌های هوشمند هواوی P۶۰ عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بر اساس آخرین اطلاعات، +Huawei FreeBuds Pro 2 دارای نظارت مداوم ضربان قلب خواهد بود. علاوه بر آن، در صورت افزایش یا کاهش ضربان قلب، بالاتر یا پایین‌تر از حد معمول، به کاربر هشدار می‌دهد. برخی از رندر‌های اولیه این گجت در اینترنت منتشر شده است. این تصاویر تأیید می‌کنند که +Huawei FreeBuds Pro 2 شبیه به نسخه اصلی اما با برخی بهبودها عرضه میشود. البته کمی کوچک‌تر و سبک‌تر هستند و حمل و نقل آن‌ها آسان‌تر است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این هدفون‌ها دارای تناسب بهتری هستند و به همین دلیل در جلسات طولانی راحت تر مورد استفاده قرار میگیرند.

جدا از پیشرفت‌هایی که در بالا توضیح داده شد، گفته می‌شود که +Huawei FreeBuds Pro 2دارای ویژگی‌های اضافی مانند حذف نویز فعال، حالت شفافیت و کنترل‌های لمسی است. حذف نویز فعال به کاربران این امکان را می‌دهد که از موسیقی خود لذت ببرند بدون اینکه از سر و صدای بیرون اذیت شوند، در حالی که حالت شفاف به کاربران این امکان را می‌دهد که در حین گوش دادن به موسیقی، باز هم صدای محیط اطراف خود را بشنوند. با کنترل موسیقی توسط کاربران امکان برقراری و دریافت تماس‌های تلفنی با استفاده از کنترل‌های لمسی وجود دارد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال