گوشیY5 2017 هوآوی در سکوت خبری معرفی شد

بسیاری از افراد هوآوی را به واسطه‎ی تولید گوشی‎های اندرویدی ارزان‎‏قیمت می‎شناسند. این برند چینی یکی از معدود شرکت‎هایی به شمار می‎رود که طیف محصولات رده‎پایین خود را با نام‎هایی متفاوت با چیزی که دیده‎ایم ارائه می‎دهد. آخرین عضو اضافه شده به سری گوشی‎های ارزان‎قیمت هوآوی دستگاهی با نام عجیب Y5 2017 است. البته باید […]

بسیاری از افراد هوآوی را به واسطه‎ی تولید گوشی‎های اندرویدی ارزان‎‏قیمت می‎شناسند. این برند چینی یکی از معدود شرکت‎هایی به شمار می‎رود که طیف محصولات رده‎پایین خود را با نام‎هایی متفاوت با چیزی که دیده‎ایم ارائه می‎دهد.

آخرین عضو اضافه شده به سری گوشی‎های ارزان‎قیمت هوآوی دستگاهی با نام عجیب Y5 2017 است. البته باید خاطر نشان کنیم هوآوی رسما این گوشی را هنوز معرفی نکرده چون یک گوشی رده‎پایین بوده، ولی در بین محصولات وب‎سایت این شرکت قرار گرفته است.

مشخصات‎فنی این گوشی اعلام ولی جزئیاتی در رابطه با زمان ورود آن به بازار یا قیمت فاش نشده است.

یکی از ویژگی‎های مایوس‎کننده‎ی این گوشی سیستم‎عامل اندروید 6.0 مارشملو آن به همراه لانچر EMUI 4.1 است و شک داریم که آپدیت اندروید نوقا برای این گوشی عرضه شود.

در قلب گوشی Y5 2017 پردازنده‎ی 4 هسته‎ای MT6737T مدیاتک با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‎داخلی دیده می‎شود. نمایشگر این دستگاه 5 اینچی با رزولوشن اچ‎دی (720p) است.

نکته‎ای که می‎تواند باعث متمایز شدن این گوشی‎هوشمند از دیگر نمونه‎ها در همین محدوده‎ی قیمتی شود، طراحی آن است. این گوشی فقط 8.45 میلی‎متر ضخامت دارد و از یک بدنه‎ی محکم با خطوط خمیده بهره می‎برد. براساس گفته‎ی هوآوی، طراحی پنل پشتی این گوشی به شکل یک الگوی بی‎همتای CD در اطراف لنزهای دوربین تزئین و در انتهای آن فرایند ساخت CNC (کنترل عددی توسط کامپیوتر) به کار گرفته شده است.

با اشاره به دوربین باید بگوییم که در عقب Y5 2017 یک سنسور 8 مگاپیکسلی و در بخش جلو یک دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه فلاش ال‎ای‎دی و لنزهای زاویه گسترده‎ی 84 درجه‎ای قرار گرفته است.

علاوه بر این، این گوشی‎هوشمند مجهز به باتری با گنجایش 3000 میلی‎آمپرساعت است که براساس ادعای هوآوی به دنبال 1.5 روز استفاده دوام می‎آورد. این شرکت چینی هم‎چنین ادعا می‎کند این باتری که امکان تعویض آن نیز وجود دارد، حتی بعد از بیشتر از 800 چرخه‎ی شارژ قادر به ارائه‎ی بیشتر از 80 درصد ظرفیت خود خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال