گوشی Y7 هوآوی رسما معرفی شد؛ باتری 4000 میلی‎آمپرساعتی و اندروید نوقا

هوآوی به روند اشباع‎سازی بازار با گوشی‎های هوشمند میان‎رده و اقتصادی جدید اندرویدی ادامه می‎دهد. این شرکت چینی در سکوت خبری چند روز قبل گوشی Huawei Y3 2017 را به بازار اروپا معرفی کرد، گوشی‎هوشمند ارزان‎قیمتی که فروش آن به زودی بایستی شروع شود. روز گذشته، گوشی‎هوشمند دیگری در وب‎سایت رسمی این شرکت به اسم […]

هوآوی به روند اشباع‎سازی بازار با گوشی‎های هوشمند میان‎رده و اقتصادی جدید اندرویدی ادامه می‎دهد. این شرکت چینی در سکوت خبری چند روز قبل گوشی Huawei Y3 2017 را به بازار اروپا معرفی کرد، گوشی‎هوشمند ارزان‎قیمتی که فروش آن به زودی بایستی شروع شود.

روز گذشته، گوشی‎هوشمند دیگری در وب‎سایت رسمی این شرکت به اسم Y7 رویت شد. برخلاف Huawei Y3 2017، این دستگاه میان‎رده و بهره‎مند از سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 است.

سایر مشخصات این گوشی با توجه به میان‎رده بودن آن واقعا بی‎نظیر است. قیمت این گوشی البته هنوز مشخص نشده است.

از مشخصات این گوشی می‎توان به چیپست اسنپ‎دراگون 435 با پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‎داخلی قابل ارتقاء اشاره کرد.

علاوه بر این، این اسمارت‎فون مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‎دی (720p)، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی با پیکسل‎هایی به اندازه‎ی 1.25 میکرون و فناوری PDAF (فوکوس‎خوکار تشخیص فازی) است.

دوست‎داران دنیای عکاسی سلفی خوشحال خواهند شد زمانی که بدانند هوآوی یک دوربین ثانویه‎ی 8 مگاپیکسلی در نمای جلو به همراه قابلیت شناخت چهره و حالت‎ زیبا‎سازی صورت، قرار داده است. هم‎چنین یک حسگر اثرانگشت در پنل پشتی این گوشی درست زیر دوربین اصلی دیده می‎شود.

قابلیت ممتاز دیگر گوشی Huawei Y7 باتری بزرگ 4000 میلی‎آمپرساعتی بوده که هوآوی نوید 20 ساعت پخش ویدئو یا تا 15 ساعت گردش در اینترنت را داده است. هوآوی اظهار کرده است که این باتری دارای یک نرخ حفظ ظرفیت بیشتر از 80 درصد حتی بعد از 500 چرخه‎ی شارژ است.

از نظر طراحی گوشی Y7 هوآوی یک بدنه‎ی فلزی دارد اما قالب آن پلاستیکی است. در نمای جلو روکش شیشه‎ی 2.5 بعدی دیده می‎شود اما طراحی سطحی پنل پشتی سندبلاست است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال