رونمایی رسمی هواوی از گوشی Enjoy 5S؛ پردازنده 8 هسته‌ای، حسگر اثرانگشت

در روزهای گذشته تیزر تبلیغاتی از سوی شرکت بزرگ هواوی منتشر شد که در آن تاریخ رونمایی از گوشی‌هوشمند Enjoy 5S این شرکت، سوم دسامبر عنوان شده بود و حالا که روز موعود فرا رسیده، این شرکت چینی‌تبار از محصول جدید خود رسماً رونمایی کرده و از امروز در فروشگاه آنلاین این شرکت برای خرید […]

در روزهای گذشته تیزر تبلیغاتی از سوی شرکت بزرگ هواوی منتشر شد که در آن تاریخ رونمایی از گوشی‌هوشمند Enjoy 5S این شرکت، سوم دسامبر عنوان شده بود و حالا که روز موعود فرا رسیده، این شرکت چینی‌تبار از محصول جدید خود رسماً رونمایی کرده و از امروز در فروشگاه آنلاین این شرکت برای خرید در دسترس قرار گرفته است. این گوشی تازه‌نفس یک مدل از Enjoy 5 است که پیش از این در اکتبر سال جاری میلادی معرفی شده بود.

Enjoy 5S

در بحث مشخصات سخت‌افزار، Enjoy 5S از یک چیپست هشت هسته‌ای مدیاتک MT6753T با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت حافظه رم قدرت گرفته و از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی IPS با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و یک باتری 2200 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. در مورد تجهیزات تصویربرداری این گوشی هواوی نیز از یک دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو بهره خواهد برد.

Enjoy 5S-2

Enjoy 5S که قرار است میزبان نسخه 5.1.1 اندروید آبنبات‌چوبی در قالب رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI 3.1 باشد، از دو سیم‌کارت همزمان فعال پشتیبانی کرده، وزنی در حدود 135 گرم داشته و ابعادی معادل 143.5 × 71× 7.6 میلی‌متر خواهد داشت. همچنین این دستگاه مجهز به یک سنسور تشخیص اثر انگشت بوده که در قاب پشتی آن و زیر دوربین اصلی تعبیه شده است.

گفتنی است گزینه‌های ارتباطی و اتصالات پشتیبانی شده توسط این گوشی‌هوشمند شامل نسل چهارم ارتباطات مخابراتی یعنی 4G LTE، وای‌فای، بلوتوث، میکرو یو‌اس‌بی و GPS/A-GPS بوده و تنوع رنگی آن شامل دو رنگ طلایی و نقره‌ای خواهد بود.

شایان ذکر است که Enjoy 5S چیزی در حدود 157 دلار قیمت داشته و فروش آن از 19 آذرماه در کشور چین آغاز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال