رونمایی هواوی از گوشی‌هوشمند G7 پلاس؛ بدنه فلزی، رزولوشن 1080 پیکسل

سری G گوشی‌های هوشمند هواوی، امروز میزبان یک عضو تازه‌نفس جدید بود؛ G7 پلاس. این گوشی جدید که مشخصاً به‌عنوان جانشین گوشی Ascend G7 که سال گذشته معرفی شده بود، به میدان آمده، ارتقا و بهبودهایی را هم نسبت به جانشین خود، تجربه کرده است. از مشخصات G7 پلاس هواوی می‌توان به برخورداری از یک صفحه‌نمایش […]

سری G گوشی‌های هوشمند هواوی، امروز میزبان یک عضو تازه‌نفس جدید بود؛ G7 پلاس. این گوشی جدید که مشخصاً به‌عنوان جانشین گوشی Ascend G7 که سال گذشته معرفی شده بود، به میدان آمده، ارتقا و بهبودهایی را هم نسبت به جانشین خود، تجربه کرده است.

از مشخصات G7 پلاس هواوی می‌توان به برخورداری از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل و محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس 2.5 بعدی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلاش ال‌ای‌دی دوگانه، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 615 که از یک پردازنده هشت‌ هسته‌ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و نسل چهارم ارتباطات مخابراتی 4G LTE و یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی نیز اشاره کرد.

g7 plus

این گوشی نورسیده که اندروید 5.1 آب‌نبات‌چوبی را با رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUi نسخه 3.1، اجرا خواهد کرد، ابعادی معادل 152.5 × 76.5×7.2 میلی‌متر و وزنی حدود 167 گرم خواهد داشت. حدود 90 درصد از بدنه G7 پلاس از فلز تشکیل شده که تنها تعدادی پنل پلاستیکی در قاب پشتی دستگاه به‌منظور پنهان کردن آنتن آن استفاده شده است. هواوی در این گوشی از یک سنسور اثر انگشت استفاده کرده که آن را در زیر دوربین اصلی دستگاه در قاب پشتی، می‌توان مشاهده نمود.

گفتنی است این گوشی‌هوشمند احتمالاً در سال آینده میلادی به‌روزرسانی اندروید 6 مارشملو را دریافت خواهد کرد. در حال حاضر G7 پلاس هواوی در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی با قیمتی در حدود 330 دلار به‌صورت رسمی در بازارهای کشور تایلند عرضه شده که انتظار می‌رود به زودی عرضه آن را در کشورهای بیشتری شاهد باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال