هوآوی G9 پلاس رسما معرفی شد: صفحه‌نمایش 5.5 اینچی در کنار دوربین 16 مگاپیکسلی

شرکت هواوی امروز از گوشی هوشمند G9 Plus رونمایی به عمل آورد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام مجهز است. از طرفی دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت فول اچ‌دی نیز هست. جی9 پلاس هواوی قرار است در دو نسخه سه گیگابایتی/ 32 گیگاباتی (به ترتیب میزان حافظه رم و حافظه داخلی) و یا […]

شرکت هواوی امروز از گوشی هوشمند G9 Plus رونمایی به عمل آورد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام مجهز است. از طرفی دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت فول اچ‌دی نیز هست. جی9 پلاس هواوی قرار است در دو نسخه سه گیگابایتی/ 32 گیگاباتی (به ترتیب میزان حافظه رم و حافظه داخلی) و یا چهار گیگابایتی/ 64 گیگابایتی به بازار گوشی‌های هوشمند عرضه گردد. این تلفن هوشمند از یک باتری با ظرفیت 3340 میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

Huawei G9 Plus (2)

از نظر تصویر برداری جی9 پلاس هواوی از دوربین اصلی با دقت 16 مگاپیکسل به همراه قابلیت فیلم‌ برداری با دقت 4K برخوردار است. از طرفی دوربین سلفی این گوشی نیز دارای حسگری با دقت 8 مگاپیکسل می‌باشد. این محصول 160 گرم وزن داشته و ضخامت آن نیز معادل 7.3 میلی‌متری است. این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو در کنار نسخه 4.1 رابط کاربری اموشن هواوی استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت نیز در بخش پشتی گوشی لحاظ شده است.

Huawei G9 Plus (3)

جالب است بدانید که این گوشی شباهت بسیار زیاد و کاملی با گوشی Maimang 5 هواوی دارد که تقریبا یک ماه پیش توسط این شرکت چینی به طور رسمی معرفی شد.

Huawei G9 Plus (1)

این گوشی به طور رسمی در چین معرفی شده است. از نظر قیمتی نسخه سه گیگابایتی این گوشی تقریبا 360 دلار هزینه برای خریداران در بر خواهد داشت. این در حالی است که هنوز قیمت نهایی نسخه چهار گیگابایتی این گوشی به طور رسمی آشکار نشده است. هم اینک پیش فروش این گوشی آغاز شده است و البته از تاریخ 25ام ماه آگوست عرضه رسمی آن نیز شروع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال