هواوی بیش از 100 میلیون گوشی‌هوشمند در سال جاری صادر کرده است

شرکت چینی‌تبار هواوی اخیراً با انتشار پستی در صفحه‌ شخصی خود در سایت Weibo اعلام کرد که توانسته بیش از 100 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند در سال جاری میلادی صادر کند. با این تفاسیر هواوی با پیوستن به باشگاه 100 میلیونی در کنار شرکت‌های بزرگی چون سامسونگ و اپل قرار می‌گیرد. این میزان صادرات بعد از […]

شرکت چینی‌تبار هواوی اخیراً با انتشار پستی در صفحه‌ شخصی خود در سایت Weibo اعلام کرد که توانسته بیش از 100 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند در سال جاری میلادی صادر کند.

با این تفاسیر هواوی با پیوستن به باشگاه 100 میلیونی در کنار شرکت‌های بزرگی چون سامسونگ و اپل قرار می‌گیرد.

این میزان صادرات بعد از 5 ماه از گفته این شرکت به دست آمده که هواوی گفته بود از برنامه زمانی صادرات خود جلوتر است و پیش از پایان سال 2015 خواهد توانست به باشگاه 100 میلیونی‌ها بپیوندد.

هواوی به‌تازگی آخرین پرچم‌دار خود، Mate 8 را در چین عرضه کرده است که به نظر می‌رسد تا این لحظه فروش خوبی داشته است. باید گفت که سال آینده میلادی برای این شرکت چینی‌تبار سال مهمی خواهد بود؛ چراکه هواوی فروش گوشی‌های هوشمند خود را در ایالات‌متحده آمریکا آغاز خواهد کرد که در همین رابطه هواوی برنامه خود برای ورود به بازار آمریکا را در رویداد CES 2016، اعلام خواهد کرد.

بر اساس یک گزارش جدید توسط مجله وال‌استریت‌ژورنال، دو گوشی Mate 8 و Honor 5X اولین گوشی‌های هواوی خواهند بود که وارد میدان رقابت در بازارهای آمریکا خواهند شد. گفته می‌شود که هواوی قصد دارد در سال 2016 یک ساعت هوشمند را روانه بازارهای آمریکا کند.

شایان ذکر است هواوی در حال حاضر به‌عنوان سومین شرکت برتر در صنعت گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال