هوآوی یک نکسوس دیگر را امسال تولید خواهد کرد

آیا آن نسخه عجیب نکسوس 6 پی که در ماه آوریل در بنچمارک‌های به همراه تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام رخ نمایان کرد را به یاد می‌آورید؟ هم اینک با کمی دقت و تامل بیشتر متوجه می‌شویم که آن مورد خیلی هم عجیب و غریب نبود! دیروز عصر شرکت هواوی در آفریقای جنوبی سری گوشی‌های پی9 خود […]

آیا آن نسخه عجیب نکسوس 6 پی که در ماه آوریل در بنچمارک‌های به همراه تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام رخ نمایان کرد را به یاد می‌آورید؟ هم اینک با کمی دقت و تامل بیشتر متوجه می‌شویم که آن مورد خیلی هم عجیب و غریب نبود!

دیروز عصر شرکت هواوی در آفریقای جنوبی سری گوشی‌های پی9 خود را به طور رسمی عرضه کرد. طی مصاحبه‌ای که در این بین شکل گرفت، چارلین مونیلال، مدیر هواوی در این کشور به موضوع بسیار جالبی اشاره کرد.

در حقیقت از این مقام مسئول در مورد دلیل عدم عرضه گوشی‌های سری نکسوس در این کشور سوال شده و گفته شد که چرا این گوشی‌های هوشمند در آفریقای جنوبی در دسترس کاربران قرار نمی‌گیرند. مدیر هواوی نیز در ادامه به این سوال این طور جواب داد که “در هر صورت ما امسال دوباره در حال طراحی سری نکسوس هستیم”.

شاید بتوان این طور اظهار کرد که این موضوع، یک اشتباه بزرگ از سوی یک مقام در زمینه حفظ اطلاعات شرکت هواوی بوده است. البته این اطلاعات مهم از سوی مقامات بالارده این شرکت چینی انتظار نیافته است اما در هر صورت به تازگی خبرهای بسیار زیادی نیز در مورد احتمال عرضه یک گوشی جدید از سوی این شرکت طی سال آینده با قابلیت پشتیبانی از ویژگی جدید Daydream شکل گرفته است. البته این موضوع نیز براساس گفته‌های ریچارد یو، مدیر هیئت رییسه شرکت هواوی اقتباس شده است.

اما دوباره نیز باید به این موضوع اشاره کرد که اگر باز هم گوگل شرکت هواوی را برای طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند سری نکسوس خود در نظر گرفته باشد، پس بنچمارک‌ها و اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی نیز باید حقیقت داشته باشد. در حقیقت ممکن است سال بعد شاهد ارائه یک نسخه بروز شده از گوشی نکسوس 6پی باشیم. یکی از مواردی که در این گوشی جدید می‌بایست انتظار آن را داشت، قابلیت Daydream اندروید گوگل خواهد بود. در هر حال اگر موارد گفته شده حقیقت داشته باشد می‌بایست در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد انشار خبرها و شایعات زیادی در مورد این گوشی جدید و همکاری هواوی و گوگل باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال