هواوی احتمالاً از یک لپ‌تاپ هیبریدی با قابلیت اجرای دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز رونمایی کند

بر اساس شایعات جدید، شرکت چینی‌تبار هواوی در حال کار بر روی یک لپ‌تاپ جدید است که شبیه به سرفیس بوک مایکروسافت قابلیت تبدیل شدن به تبلت را هم نیز دارا بوده و اصطلاحا هیبریدی است. این محصول جدید هواوی قرار است دو پلتفرم محبوب اندروید و ویندوز را نیز اجرا کند. جزئیات ویژگی‌های سخت‌افزاری […]

بر اساس شایعات جدید، شرکت چینی‌تبار هواوی در حال کار بر روی یک لپ‌تاپ جدید است که شبیه به سرفیس بوک مایکروسافت قابلیت تبدیل شدن به تبلت را هم نیز دارا بوده و اصطلاحا هیبریدی است. این محصول جدید هواوی قرار است دو پلتفرم محبوب اندروید و ویندوز را نیز اجرا کند.

جزئیات ویژگی‌های سخت‌افزاری این دستگاه هنوز مشخص نیست و در این شایعه هم عنوان نشده است، اما انتظار می‌رود که این لپ‌تاپ متکی بر پردازنده اینتل باشد. بر اساس منبع اطلاعات به بیرون درز کرده که تصویر این لپ‌تاپ را هم نشر داده است، لپ‌تاپ هواوی مجهز به یک قلک استایلوس هم خواهد بود تا کاربران را از این حیث هم نیز مطمئن کند.

هنوز زود است که بخواهیم در مورد قیمت و تاریخ رونمایی آن صحبت کنیم؛ چون هنوز این اولین شایعه پیرامون محصول هواوی است و اطلاعات موثق‌تری منتشر نگردیده است؛ با این حال از آنجایی که رقیب هواوی، شیائومی هم محصول مشابه را در کارنامه دارد، لپ‌تاپ Mi Pad 2 که آن هم دو سیستم‌عامل را اجرا می‌کند، جالب است که ببنیم هواوی چگونه محصول خود را مدیریت خواهد کرد تا بتواند گوی سبقت از شیائومی را ربوده و رقیب هم‌وطن خود را پشت سر بگذارد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال