هواوی گوشی‌هوشمند هانر 5X پلی را 18 مهرماه معرفی خواهد کرد

تنها چند روز باقی مانده تا هواوی یکی دیگر از اعضای مجموعه ارزان‌قیمت هانر را به دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی کند. این گوشی یکی دیگر از اعضای خانواده پلی است که عنوان ارزان‌ترین گوشی هانر را نیز از آن خود خواهد نمود. احتمالاً این گوشی با نام هانر 5X پلی یا چیزی مشابه این ( […]

تنها چند روز باقی مانده تا هواوی یکی دیگر از اعضای مجموعه ارزان‌قیمت هانر را به دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی کند. این گوشی یکی دیگر از اعضای خانواده پلی است که عنوان ارزان‌ترین گوشی هانر را نیز از آن خود خواهد نمود. احتمالاً این گوشی با نام هانر 5X پلی یا چیزی مشابه این ( مانند هانر پلی 5X ) عرضه خواهد شد.

huawei

شرکت هواوی اعلام کرده که طی مراسمی در تاریخ 18 مهرماه از این گوشی به طور رسمی رونمایی خواهد کرد و همه آنچه باید در خصوص این گوشی که روی رده سنی جوانان متمرکز شده، بیان خواهد نمود و از آنجایی که دو گوشی نسل قبلی پلی نیز جوان‌گرا بودند، این احتمال بسیار زیاد است که هانر 5X پلی در مقایسه با نسل‌های قبلی خود درخشان‌تر باشد.

در حال حاضر آژانس TENAA تنها اجازه فروش این گوشی در چین را تایید کرده که پس از طی یک پروسه زمان‌بر عرضه آن به صورت عمومی امکان‌پذیر خواهد بود. در خصوص مشخصات این گوشی بد نیست بدانید که هانر 5X پلی از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل، دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب به همراه فلاش LED و یک دوربین جلو با سنسور 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. گفتنی است هانر 5X پلی از پردازنده 4 هسته‌ای MT6735 مدیا تک با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 مگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا و یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

این گوشی اندروید 5.1 آبنبات چوبی را با بهره‌گیری از رابط کاربری اختصاصی هواوی Emotion پشتیبانی خواهد نمود. ضمن اینکه ابعاد آن 143.1 در 71.8 در 9.7 میلی‌متر بوده و وزنی معادل 159 گرم خواهد داشت. از دیگر خصوصیات این گوشی می‌توان به قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت به صورت همزمان و پشتیبانی از LTE 4G را نام برد. انتظار می‌رود این گوشی با قیمتی در حدود 999  CNYکه با احتساب نرخ ارز در حال حاضر چیزی حدود 157 دلار خواهد بود، به فروش برسد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال