هواوی پرچم‌دار خود، گوشی هوشمند Ascend P8 را آوریل امسال معرفی خواهد کرد

هوآوی قصد دارد تا در تاریخ 15 آوریل، پرچم‌دار جدید خود یعنی تلفن هوشمند Ascend P8 را در مراسمی رسمی و در شهر لندن معرفی نماید و در حال حاضر نیز، دعوتنامه‌های مربوط به این مراسم را برای مهمانان، ارسال کرده است. این تلفن هوشمند جدید با صفحه نمایشی 5.2 اینچی، به تراشه‌ی Kirin 930 […]

هوآوی قصد دارد تا در تاریخ 15 آوریل، پرچم‌دار جدید خود یعنی تلفن هوشمند Ascend P8 را در مراسمی رسمی و در شهر لندن معرفی نماید و در حال حاضر نیز، دعوتنامه‌های مربوط به این مراسم را برای مهمانان، ارسال کرده است. این تلفن هوشمند جدید با صفحه نمایشی 5.2 اینچی، به تراشه‌ی Kirin 930 مجهز خواهد شد، تراشه‌ای که پردازنده‌ی آن 8 هسته‌ای بوده و به علامت “بی‌نهایت” که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بی‌ربط نخواهد بود.

huawei-london-600x430

با توجه به جمله‌ای که در این تصویر نوشته شده، هوآوی قصد معرفی تلفنی کاملا متفاوت و قابل رقابت با کمپانی‌های دیگر را دارد و به ساخته‌ی خود، بسیار امیدوار است. مشخصات فنی این تلفن هوشمند هنوز مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند می‌تواند آغازگر راهی استوار در سال 2015 برای هوآوی باشد.

در کنگره جهانی موبایل 2015 بود که هوآوی، ساعت هوشمند بسیار زیبا و ارزشمند خود را نیز معرفی نمود. به همین دلیل، به نظر می‌رسد ساعت هوشمند این کمپانی چینی نیز در مراسم 15 آوریل، بخشی را به خود اختصاص دهد.

پرچم‌دار قبلی هوآوی، تلفن هوشمند Ascend P7، به صورت رسمی در آمریکای شمالی عرضه نشد اما حالا، زمانی مناسب برای ورود نسل جدید این تلفن هوشمند به بازار تلفن‌های هوشمند آمریکا می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال