واحد تراشه سازی هواوی ساخت فناوری های جدید طراحی سیستم روی چیپ را آغاز کرد

های سیلیکون به عنوان واحد تراشه سازی هواوی آمادگی خود را برای طراحی نسل بعدی تراشه ها اعلام کرد. این واحد که با هدف غلبه بر تحریم های ایالات متحده و با کمک متخصصان با تجربه در بخش طراحی تراشه راه اندازی شده است اکنون خود را برای فناوری های جدید طراحی سیستم روی چیپ […]

های سیلیکون به عنوان واحد تراشه سازی هواوی آمادگی خود را برای طراحی نسل بعدی تراشه ها اعلام کرد. این واحد که با هدف غلبه بر تحریم های ایالات متحده و با کمک متخصصان با تجربه در بخش طراحی تراشه راه اندازی شده است اکنون خود را برای فناوری های جدید طراحی سیستم روی چیپ آماده می کند. این در حالی است که شرکت های آمریکایی تسلط کاملی بر این بازار دارند. اما تلاش این شرکت چینی نیز منطقی خواهد بود. زیرا برای تولید خود به تراشه های جدید با فناوری های به روز نیاز دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق گزارش های منتشر شده توسط بلومبرگ، های سیلیکون برای توسعه فناوری های جدید استعداد های جدید را استخدام میکند. این واحد طراحی تراشه قصد دارد پیشرفت هایی را در فناوری اتوماسیون طراحی الکترونیک ایجاد کند. این حوزه بخشی از بازار نرم افزار و سخت افزار و خدمات را تشکیل می دهد و هدف آن ساخت دستگاههای نیمه هادی یا تراشه‌ها خواهد بود. طبق گزارش هواوی سنترال این بخش اکنون 50 متخصص برای توسعه نسل بعدی فناوری های محاسباتی و تولیدی استخدام خواهد کرد. استخدام این افراد نیز با هدف توسعه ابزارهای ساخت تراشه های اختصاصی تحت تسلط دو شرکت آمریکایی Cadence یا Synopsys خواهد بود.

های سیلیکون در بخش توضیح مشاغل مورد نیاز اعلام کرد به افرادی برای واحد تحقیق در فناوری های پیشرفته نیاز دارد. البته پیش از این نیز های سیلیکون آگهی هایی را برای استخدام منتشر کرده بود این اقدام هواوی کمک می کند تا علاوه بر توسعه راهکارهای اختصاصی و نزدیک شدن به رقبای جهانی بهتر بتواند بر تحریم‌های ایالات متحده غلبه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال