گوشی تمام صفحه هواوی در هفته آینده رونمایی خواهد شد

شرکت هواوی قرار است هفته آینده از گوشی تمام صفحه و بی حاشیه خود رونمایی کند. یکی از کاربران این شرکت در اکانت توئیتر خود تصاویری از گوشی جدیدی هواوی منتشر کرده است که نشان میدهد این گوشی از صفحه کامل بدون حاشیه برخوردار است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، این گوشی […]

شرکت هواوی قرار است هفته آینده از گوشی تمام صفحه و بی حاشیه خود رونمایی کند. یکی از کاربران این شرکت در اکانت توئیتر خود تصاویری از گوشی جدیدی هواوی منتشر کرده است که نشان میدهد این گوشی از صفحه کامل بدون حاشیه برخوردار است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، این گوشی جدید قرار است طی مراسمی در فرانسه در تاریخ 25 مهر رونمایی شود. از ویژگی دیگر صفحه نمایش آن وجود دوربین سلفی و اسکنر اثر انگشت در داخل نمایشگر است. این کاربر که مدیر ارشد فناوری‌های پیشرفته و تحلیل‌گر اصلی Atherton Research محسوب میشود ، وظیفه دارد تا فناوری های آینده را پیش بینی کند.

احتمالا برنامه هواوی در هفته آینده تنها رونمایی از گوشی جدیدش خواهد بود. و تا زمان عرضه آن وقفه ای نسبتا طولانی خواهد بود. هواوی در ماه گذشته گوشی میت 30 را معرفی کرده بود که هنوز در صف عرضه قرار دارد. همچنین در کنار ان قرار است گوشی میت ایکس را نیز به بازار عرضه کند. نکته مهم در گوشی جدید هواوی قرار گرفتن دوربین سلفی در داخل نمایشگر است که میتواند در بین گوشی های هوشمند به عنوان اولین نمونه این نوع گوشی ها از آن یاد کرد. البته زمان عرضه این تکنولوژی جدید ممکن است تا 2020 یا حتی 2023 نیز طول بکشد. اما معرفی اسکنر اثر انگشت درون صفحه نکته جدیدی نیست و تقریبا بین تمامی گوشی های پرچم دار به یک ترند تبدیل شده است.

گوشی تمام صفحه هواوی از چیپست خودش استفاده کرده و نسخه کایرین ۹۹۰ روی آن نصب خواهد بود. ابته اگر زمان عرضه آن به بعد از 2020 موکول شود ممکن است شانس استفاده از کایرین ۱۰۰۰ با پردازنده ۵ نانومتری را داشته باشد. کایرین ۱۰۰۰ توسط TSMC تولید خواهد شد و تعداد ترانزیستورهای موجود در آن از نسخه ۵G کایرین ۹۹۰ (با ۱۰.۳ میلیارد ترانزیستور) بیشتر خواهد بود

پیش از این ریچارد یو، مدیر عامل هواوی در مورد چیپ جدید گفته بود : کایرین ۱۰۰۰ از قدرتمندترین هسته‌های پردازشی ARM یعنی Cortex-A77 استفاده خواهد کرد که با افزایش در قدرت پردازش و کاهش در مصرف انرژی بیشتر همراه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال