آپدیت اندروید 6 برای سری آنر هواوی، بهمن‌ماه عرضه خواهد شد

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شد، شرکت هواوی اعلام کرده است که به‌زودی برخی از کاربران گوشی آنر 7 این شرکت، به‌روزرسانی نسخه بتا اندروید 6 مارشمالو را دریافت خواهند کرد. همچنین بر اساس توییتی که امروز توسط بخش هندی تبار این شرکت در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد، نسخه نهایی آپدیت اندروید 6 […]

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شد، شرکت هواوی اعلام کرده است که به‌زودی برخی از کاربران گوشی آنر 7 این شرکت، به‌روزرسانی نسخه بتا اندروید 6 مارشمالو را دریافت خواهند کرد. همچنین بر اساس توییتی که امروز توسط بخش هندی تبار این شرکت در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد، نسخه نهایی آپدیت اندروید 6 مارشمالو هم نیز در بهمن‌ماه سال جاری عرضه خواهد شد و گوشی‌های هوشمندی که آن را دریافت خواهند کرد، عبارت‌اند از: هواوی آنر 7، هواوی آنر 4C، هواوی آنر 4X، هواوی آنر 6 و هواوی آنر 6 پلاس.

hh-a

در حالی که ظاهرا برنامه عرضه به‌روزرسانی برای سری آنر این شرکت تأیید شده است؛ اما با این حال هیچ اطلاعاتی پیرامون زمان عرضه آپدیت برای سایر گوشی‌های هواوی منتشر نشده است. گفتنی است این شرکت هنوز در دوران موفقیت ناشی از عرضه اولین نکسوس تولیدی خود یعنی نکسوس 6P به سر می‌برد.

انتظار می‌رود هواوی مراسمی را در تاریخ 14 آبان‌ماه امسال برگزار کند و طی این مراسم از چیپست رده‌بالا و قدرتمند Kirin 950 خود به همراه اولین گوشی‌ که از این چیپ بهره خواهد برد، یعنی هواوی میت 8 رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال