گوشی میان رده 50 Enjoy هواوی مجهز به سیستم عامل هارمونی رونمایی شد

هواوی از یک گوشی هوشمند میان رده دیگر از خانواده انجوی برای بازار چین رونمایی کرده است. این گوشی با نام 50 Enjoy به همراه سیستم عامل هارمونی و نمایشگر بزرگ عرضه خواهد شد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید میان رده هواوی مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۵ اینچی است که […]

هواوی از یک گوشی هوشمند میان رده دیگر از خانواده انجوی برای بازار چین رونمایی کرده است. این گوشی با نام 50 Enjoy به همراه سیستم عامل هارمونی و نمایشگر بزرگ عرضه خواهد شد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید میان رده هواوی مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۵ اینچی است که در بالای آن حفره قطره ای شکل قرار دارد. تراکم پیکسلی نمایشگر 260 پیکسل در هر اینچ است. حسگر اثر انگشت نیز برای افزایش امنیت روی فریم قرار گرفته است.

 پردازنده گوشی جدید هواوی یک پردازنده هشت هسته‌ای 2.0 گیگاهرتزی است که به گفته برخی منابع احتمالاً تراشه قدیمیKirin 710a در آن استفاده شده است. ۸ گیگابایت رم به همراه حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در این گوشی استفاده شده است باتری قدرتمند آن ۶۰۰۰ میلی آمپر است که از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی میکند. در پنل پشتی این دوربین نیز دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی به همراه فلش ال ای دی قرار دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسل است. هواوی در این گوشی از نسخه دوم هارمونی به عنوان سیستم عامل استفاده کرده است. اطلاعات بیشتری در زمینه عرضه بین المللی آن منتشر نشده  است با این وجود 50 Enjoy در سه رنگ وارد بازار چین خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال