پتنت جدید هواوی از طریق سنجش سطح اکسیژن عفونت تنفسی را تشخیص میدهد

هواوی اخیراً پتنتی را ثبت کرده که به یک دستگاه جدید مربوط است. این دستگاه می‌تواند از طریق خوانش سطح اکسیژن خون وجود عفونت تنفسی را تشخیص دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید هواوی دستگاهی برای تشخیص عفونت های تنفسی از طریق اندازه گیری اکسیژن خون با روشی جدید است. […]

هواوی اخیراً پتنتی را ثبت کرده که به یک دستگاه جدید مربوط است. این دستگاه می‌تواند از طریق خوانش سطح اکسیژن خون وجود عفونت تنفسی را تشخیص دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید هواوی دستگاهی برای تشخیص عفونت های تنفسی از طریق اندازه گیری اکسیژن خون با روشی جدید است. در این روش دستگاه جدید از طریق شناسایی سطح اکسیژن به وجود عفونت در بدن پی می برد. در این پتنت توضیحات نحوه پیاده سازی این روش و همچنین نحوه تشخیص به همراه تجهیزات مربوطه ارائه شده است.

در روش آزمون نیز عملیات های مختلفی قرار دارد. در آزمایش اول عملیات اولیه انجام گرفته و و نتیجه آن به تجهیزات الکترونیکی ارسال می شود. داده های پارامترهای فیزیولوژیکی نیز بر اساس اطلاعات اولیه است.

در تکنیک هواوی از مواردی مانند اشباع اکسیژن خون، فرکانس تنفس، دمای بدن و ضربان قلب به عنوان پارامتر های فیزیولوژیکی استفاده میشود. طبق گزارش گیزموچاینا، با روش جدید هواوی می توان به سرعت وجود عفونت در بدن را تشخیص داد. همچنین صحت یافته های آزمایش نیز مورد اطمینان خواهد بود. ساعت های هوشمند کنونی همگی به حسگرهای تشخیص سطح اکسیژن مجهز هستند. اما نمی توان به داده های آنها اعتماد کرد. در حال حاضر از تجهیزات پزشکی برای تشخیص دقیق عفونت های تنفسی استفاده می شود.

در نهایت باید صبر کرد تا ببینیم دستگاه جدید هواوی چه عملکردی از خود نشان خواهد داد. هنوز مشخص نیست می توان از اطلاعات این دستگاه استفاده کرد یا باید به برچسب «از اطلاعات دستگاه برای اهداف پزشکی استفاده نشود» توجه کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال