پتنت جدید هواوی به قابلیت ارسال پیامک از طریق ماهواره به روشی خاص اشاره دارد

پتنت جدید هواوی که اخیرا به ثبت رسیده است به یک روش نوین در ارتباط ماهواره ای برای ارسال پیام متنی تعلق دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی پناهی را در ارتباط با ارسال پیام کوتاه از طریق ماهواره به ثبت رساند که توضیحات جالبی بهمراه دارد. طبق گزارش هواوی سنترال پتنت […]

پتنت جدید هواوی که اخیرا به ثبت رسیده است به یک روش نوین در ارتباط ماهواره ای برای ارسال پیام متنی تعلق دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی پناهی را در ارتباط با ارسال پیام کوتاه از طریق ماهواره به ثبت رساند که توضیحات جالبی بهمراه دارد. طبق گزارش هواوی سنترال پتنت هواوی نشان می دهد این شرکت روی ویژگی جدیدی برای ارسال پیامک و همچنین قرار دادن آن در دستگاههای هوشمند کار میکند. در این پتنت یک روش ساده و کاربردی برای ارسال پیام ارائه شده است. بطوری که کاربران می توانند در مناطقی بدون پوشش شبکه موبایلی یا اینترنت درخواست کمک کنند یا پیام ارسال کنند.

در این مکانیزم دو پایانه مهم وجود دارد. پایانه اول بر اساس شبکه موبایلی کار میکند و پیام کوتاه را به پایانه دوم میفرستند. در این زمان مرکز پیام وجود پایانه دوم در شبکه ارتباطی ماهواره ای را بررسی میکند. در صورت شناسایی مکان شبکه توسط این مرکز اطلاعات به پایانه اول ارسال میشود.

در این زمان مجددا ترمینال اول پیام را به پایانه دوم میفرستد. بدین ترتیب امکان ارتباط کاربران در هر مکانی و به هر مخاطبی وجود دارد. هواوی تاکنون پتنت های زیادی را با این مضمون به ثبت رسانده است. هنوز مشخص نیست از این پتنت در چه محصولاتی استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال