پتنت جدید هواوی رقیب گلکسی زد فیلیپ خواهد بود

پتنت جدید از شرکت هواوی طراحی یک گوشی شبیه به گلکسی زد فیلیپ سامسونگ است که نشان می‌دهد این شرکت تلاش دارد تا یک گوشی موبایل منعطف بسازد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون شرکت‌هایی مانند سامسونگ، هواوی و موتورولا طرح های متنوعی را برای گوشی های تاشو و متفاوت به مرحله […]

پتنت جدید از شرکت هواوی طراحی یک گوشی شبیه به گلکسی زد فیلیپ سامسونگ است که نشان می‌دهد این شرکت تلاش دارد تا یک گوشی موبایل منعطف بسازد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون شرکت‌هایی مانند سامسونگ، هواوی و موتورولا طرح های متنوعی را برای گوشی های تاشو و متفاوت به مرحله عمل در آورده اند. نمونه‌های طراحی آنها اکنون وارد بازار شده است. این گوشی های منعطف در دو مدل طراحی شده اند. یا به صورت عمودی و یا به صورت افقی خم می‌شوند. اولین شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند منعطف با لوله های افقی موتورولا بوده است که گوشی Razr را وارد بازار کرد. به نظر می‌رسد پتنت هواوی نیز شبیه به Razr موتورولا خواهد بود.

در حالیکه هنوز بسیاری از کاربران منتظر عرضه مدل های جدیدی از خانواده Mate Xs هستند، هواوی به دنبال ساخت گوشی هوشمند منعطف شبیه به گلکسی زد فیلیپ سامسونگ است. از آنجایی که این مدل توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد می توان از آن به عنوان یک مدل موفق یاد کرد.

پتنت جدید نشان می دهد که این طراحی کاملا شبیه به گلکسی زد فیلیپ سامسونگ خواهد بود. تنها تفاوت مربوط به این گوشی اندازه بزرگتر نمایشگر خارجی است و بنظر میرسد کارایی آن نیز نسبت به مدل سامسونگ بیشتر خواهد بود. این نمایشگر در بخش بالایی دستگاه و در مکان قرار گیری دوربین جای گرفته است. به دلیل نبود دوربین سلفی می توان نتیجه گرفت که از دوربین اصلی برای گرفتن عکس‌های سلفی استفاده خواهد شد. به این ترتیب نیازی به بریدگی نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی نخواهد بود. در حال حاضر تصویری از این پتنت به حالت بسته وجود ندارد. در نتیجه مشخص نیست که این دستگاه هنگام بسته شدن به صورت کامل منطبق خواهد بود یا کمی فضای خالی خواهد داشت. این اطلاعات تنها از روی پتنت ثبت شده هواوی در اداره مالکیت معنوی ملی چین به دست آمده است و ممکن است هیچگاه به مرحله ساخت نرسد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال