راهکار جدید هواوی برای داشتن سرعتی معادل ۱۰ گیگابیت برثانیه برای حدود ۱۰۰ میلیارد اتصال

راهکار جدید هواوی امکان تجربه سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه را در حدود ۱۰۰ میلیارد اتصال اینترنتی بیسیم فراهم خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اگرچه شبکه اینترنت 5G می تواند سرعت بالایی را به کاربران ارائه کند اما هنوز گسترش این فناوری با چالش‌هایی همراه بوده است. علاوه بر افزایش […]

راهکار جدید هواوی امکان تجربه سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه را در حدود ۱۰۰ میلیارد اتصال اینترنتی بیسیم فراهم خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اگرچه شبکه اینترنت 5G می تواند سرعت بالایی را به کاربران ارائه کند اما هنوز گسترش این فناوری با چالش‌هایی همراه بوده است. علاوه بر افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند نیاز به اتصال اینترنت بی سیم نیز وجود دارد. در این بین هواوی رویکرد جدیدی را معرفی کرده که می‌تواند حدود ۱۰۰ میلیارد اتصال بی‌سیم را با سرعتی معادل ۱۰ گیگابیت بر ثانیه فراهم کند.

گان بین، مدیر ارشد بازاریابی هواوی در مراسمی علاوه بر معرفی رویکرد این شرکت به نام 1+1+N ، آن را با نام اکتشاف بی پایان برای آغاز سفری جدید با 5G توصیف کرد. وی در مورد این رویکرد گفته است: با استفاده از این فناوری می‌توان 10 گیگابیت بر ثانیه برای ۱۰۰ میلیارد اتصال فراهم کرد.

 بدین ترتیب امکان ارسال محتوای دیجیتال و هوشمند سازی نیز بهبود می یابد. هواوی در این فرایند قرار است با کمک دیگر شرکای خود برخی خدمات مانند پهنای باند فوق العاده بالا و یا بازسازی طیف Uplink را به همراه ELAA-MM و هوش بومی بررسی کند. با استفاده از این خدمات امکان ساخت شبکه‌ها توسط اپراتورها و ارتقاء قابلیت های شبکه نیز به وجود می آید.

هواوی پس از فعالیت در حوزه 5G قصد دارد تا نسل بعدی این فناوری را به تدریج ارتقا دهد. علاوه بر آن با کاهش نرخ تغییر می توان از این فناوری در میلیون دستگاه مرتبط با اینترنت اشیا نیز استفاده کرد. این شبکه پیشنهادی علاوه بر تقویت دیجیتالی شدن و هوشمند سازی امکان تجربه سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه با نرخ تأخیر در حد چند میلی ثانیه را برای شبکه های تلفن همراه نیز فراهم می کند. به گفته هواوی در صورت ارائه سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه نیاز است تا روی شبکه پایه 5G لایه جدیدی قرار گیرد. بدین ترتیب علاوه بر تضمین نرخ تاخیر کم شبکه امکان اتصال موج جدیدی از دستگاهها به اینترنت فراهم می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال