P60 Pocket هواوی به عنوان رقیب جدید گلکسی زد فلیپ سامسونگ

گوشی جدید هواوی به نام هواوی P60 پاکت با طراحی جدید احتمالا رقیب گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ خواهد بود. سایت      TENAA اطلاعات جدیدی از طراحی و ظرفیت باتری این گوشی منتشر کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی درست یک روز قبل از معرفی آیفون ۱۴ مراسمی را در چین […]

گوشی جدید هواوی به نام هواوی P60 پاکت با طراحی جدید احتمالا رقیب گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ خواهد بود. سایت      TENAA اطلاعات جدیدی از طراحی و ظرفیت باتری این گوشی منتشر کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی درست یک روز قبل از معرفی آیفون ۱۴ مراسمی را در چین برگزار خواهد کرد که طی آن سری میت ۵۰ هواوی رونمایی خواهد شد. احتمال می رود هواوی در این مراسم ۴ گوشی دیگر را نیز به نمایش بگذارد که همگی به خانواده میت تعلق ندارند.

طبق گزارش ارائه شده در گیزچاینا اخیرا یک دستگاه تاشو در سایت TENAA  گواهی نامه خود را دریافت کرده است که احتمال می رود مربوط به گوشی P60 پاکت هواوی باشد. احتمالا این گوشی جایگزین اولین گوشی تاشو هواوی یعنی P50 خواهد بود. این گوشی در دسامبر سال گذشته به عنوان اولین گوشی تاشو معرفی شده بود.

متاسفانه اطلاعاتی از مشخصات فنی این گوشی منتشر نشده است. اما ممکن است در آینده اطلاعات آن در فهرست جدید سایت TENAA به روز شود. معرفی این گوشی می‌تواند جالب توجه باشد. زیرا میتوان مشخص کرد در نهایت این شرکت چه فناوری جدیدی به گوشی آینده خود اضافه کرده است. تنها اطلاعات به دست آمده از این گوشی مربوط به باتری آن است. احتمالاً هواوی  P60 دارای باتری ۴۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود که نسبت به تمامی رقبای خود ظرفیت بیشتری دارد. همچنین این گوشی می‌تواند برای سامسونگ تهدیدی جدی محسوب شود. با توجه به ظرفیت باتری گوشی های گلکسی زد فلیپ ۴ و موتورایز ۲۰۲۲ می‌توان نتیجه گرفت گوشی تاشو هواوی در نوع خود بهترین خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال