سرنوشت تکراری هواوی این بار برای چاینا تلکام

بعد از کمپانی های چینی هواوی و ZTE اکنون نوبت به اپراتور دوم چین رسیده تا به عنوان یک جاسوس در آمریکا متهم شود. خبرهای منتشر شده نشان می دهد که چندین وزارت خانه در ایالات متحده آمریکا از کمیسیون مقررات رادیویی این کشور خواستار اخراج این کمپانی شده اند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی […]

بعد از کمپانی های چینی هواوی و ZTE اکنون نوبت به اپراتور دوم چین رسیده تا به عنوان یک جاسوس در آمریکا متهم شود. خبرهای منتشر شده نشان می دهد که چندین وزارت خانه در ایالات متحده آمریکا از کمیسیون مقررات رادیویی این کشور خواستار اخراج این کمپانی شده اند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از Phone Arena، چاینا تلکام از اپراتورهای برتر چین با حدود 336 میلیون کاربر نیز به سرنوشتی همچون هواوی دچار شده و به چشم ابزاری برای جاسوسی به این شرکت نگاه می شود. این ا\راتور پس از دریافت مجوز فعالیت در آمریکا، خدماتی همچون انتقال داده های مهم شرکت ها با پهنای باند بالا را ارائه می دهد. کلیه کاربران این اپراتور پس از اشتراک ماهیانه و دریافت سیم کارت با دریافت یک شماره چینی، مکالمات رایگان با کشور چین داشته باشند.

وزارتخانه های دادگستری، دفاع، خزانه‌داری، تجارت و سازمان امنیت ملی در آمریکا از چاینا تلکام به دلیل جاسوسی برای چین شکایت کرده اند. در این شکایت از FCC خواسته شده تا فعالیت این اپراتور در آمریکا متوقف شود. سخنگوی چاینا تلکام نیز در پاسخ به این اتهام گفت: این شرکت بیشتر از حد تعهد خود با قانون گذاران همکاری داشته و همیشه بالاتر از استانداردهای بین المللی به FCC گزارش داده ایم. وزارت خارجه چین نیز خواستار توقف محکوم کردن کمپانی های چینی در آمریکا شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال