درآمد هواوی از فروش پتنت در سه سال گذشته به ۱.۲ میلیارد دلار رسید

با وجود تحریم های مختلف علیه هواوی، این شرکت چینی تنها از طریق فروش پتنت در سه سال گذشته مبلغ ۱.۲ میلیارد درآمدزایی داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استیون گیزلر، معاون بخش مالکیت معنوی اعلام کرد درآمد شرکت هواوی از طریق فروش مجوز حق اختراع ۱.۲ میلیارد دلار بوده است. […]

با وجود تحریم های مختلف علیه هواوی، این شرکت چینی تنها از طریق فروش پتنت در سه سال گذشته مبلغ ۱.۲ میلیارد درآمدزایی داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استیون گیزلر، معاون بخش مالکیت معنوی اعلام کرد درآمد شرکت هواوی از طریق فروش مجوز حق اختراع ۱.۲ میلیارد دلار بوده است. این مبلغ درآمد جهانی این شرکت چینی از سه سال گذشته تاکنون و از طریق صدور مجوز پتنت بود.

هواوی سنترال اعلام کرد درآمد این شرکت از صدور مجوز در سال جاری در سال آینده اعلام می شود. اگر چه این شرکت در اثر تحریم های ایجاد شده ضررهای زیادی را متقبل شد و این رقم درآمد چندان زیاد بنظر نمیرسد اما می تواند در رسیدن به هدف این شرکت یعنی بقا موثر باشد.

هواوی سالها برای تحقیق و توسعه هزینه کرده است و علت در اختیار داشتن پتنت های زیاد نیز سرمایه گذاری روی تخقیق و توسعه فناوری های جدید بوده است. به همین دلیل کسب درآمد میلیون دلاری در این زمینه برای هواوی چندان عجیب نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال