رشد بازدهی هوآوی در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است

هواوی امسال به عنوان تولید­کننده گوشی‌های هوشمند توانست نگاه­­ ها را از سراسر دنیا به خود جلب کند.  برخلاف فروش خوب محصولات این شرکت، رشد درآمد هواوی نسبت به سال قبل با کاهش روبرو بوده است. رشد درآمد هواوی در سال گذشته 35% بوده است در حالی که مقدار رشدی که امسال به کارکنانش گزارش […]

هواوی امسال به عنوان تولید­کننده گوشی‌های هوشمند توانست نگاه­­ ها را از سراسر دنیا به خود جلب کند.  برخلاف فروش خوب محصولات این شرکت، رشد درآمد هواوی نسبت به سال قبل با کاهش روبرو بوده است.

رشد درآمد هواوی در سال گذشته 35% بوده است در حالی که مقدار رشدی که امسال به کارکنانش گزارش شده است 32% می‌باشد. البته این بدان معنی نیست که سال 2016 برای این شرکت خوب یا بد بوده است چرا که عوامل زیادی بر درآمد یک شرکت تأثیر گذارند.

طبق خبرگذاری رویترز، یکی از مدیران ارشد شرکت هواوی، Eric Xu، در ایمیلی ارسالی به کارمندان خود این­گونه گفته است که:

سال 2016 پر از اتفاقات خوب و بد چه در زمینه سیاسی و چه در زمینه اقتصادی در سراسر دنیا بود، با این حال ما بر روی اهداف‌مان متمرکز ماندیم و توانستیم دستاورد­های زیادی داشته باشیم و برای مشتریان‌مان ارزش واقعی ایجاد کنیم.

او این­گونه ادامه داد که هواوی در سال 2017 با اتفاقات سیاسی و اقتصادی بزرگ­تری در سراسر جهان روبرو خواهد شد. ورود دونالد ترامپ به کاخ ریاست جمهوری در ماه آینده، مشخص نیست بر روی تجارت هواوی چه تأثیری بگذارد.

شرکت هواوی از زمان ورود به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند به دومین رتبه جهان چشم دوخته است، اما برای رسیدن به این جایگاه باید با شرکت اپل که در بازار­های ایالات امریکا نفوذ کرده است، رقابت کند. انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور و دیدگاه وی نسبت به چین، ممکن است پیشرفت شرکت چینی هواوی را کمی کندتر نماید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال