افزایش درآمد هواوی پس از تحریم های آمریکا

هواوی میگوید در سه ماهه سوم 2019 ، درآمدهای این شرکت با وجود تحریم های آمریکا افزایش داشته است. آمارها نشان میدهد که میزان فروش گوشی های همراه هواوی در سه ماهه سوم سال میلادی حدود 26 درصد افزایش داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget […]

هواوی میگوید در سه ماهه سوم 2019 ، درآمدهای این شرکت با وجود تحریم های آمریکا افزایش داشته است. آمارها نشان میدهد که میزان فروش گوشی های همراه هواوی در سه ماهه سوم سال میلادی حدود 26 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget ، این شرکت در نه ماهه نخست امسال حدود 86 میلیارد دلار فروش داشته که نسب به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود افزایش 24.4 درصدی را نشان می دهد . این میزان فروش پس از اعلام تحریم ها ، با پیش بینی های قبلی تحلیلگران جور در نمی آید. انها پیش بینی کرده بودند با وجود تحریم های آمریکا میزان فروش این شرکت به شدت کاهش یابد. البته تنها تاثیر این تحریم ها کاهش سرعت رشد این شرکت بوده که حدود 13 درصد کاهش را نشان میدهد.

پس از اعلام تحریم ها و با وجود مشکلات در فروش ، این شرکت توانسته است حدود 60 قرارداد فروش تجهیزات 5G با کشورهای مختلف جهان امضا کند. که بنظر میرسد هواوی بخوبی توانسته است در شرایط بحرانی دوام بیاورد. مسئول مالی این شرکت از زیان 30میلیارد دلاری این شرکت در جنگ تجاری با آمریکا خبر داده است.

یکی از مدیران هواوی در این مورد گفته است : مقاومت این شرکت در برابر تحریم ها به معنی نبود مشکلات نیست و احتمال دارد این مشکلات روی روند رشد این شرکت در کوتاه مدت اثر منفی بگذارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال