نمایشگر هوشمند هواوی مجهز به هوش مصنوعی هفته آینده رونمایی می‌شود

هواوی قصد دارد همزمان با رونمایی از گوشی های سری نوا ۱۱ از نمایشگرهای هوشمند جدید نیز رونمایی کند. این نمایشگرها به هوش مصنوعی مجهز هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پوستر تازه منتشر شده هواوی در شبکه اجتماعی ویبو رویداد جدید این شرکت را نشان می دهد. در این مراسم قرار است […]

هواوی قصد دارد همزمان با رونمایی از گوشی های سری نوا ۱۱ از نمایشگرهای هوشمند جدید نیز رونمایی کند. این نمایشگرها به هوش مصنوعی مجهز هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پوستر تازه منتشر شده هواوی در شبکه اجتماعی ویبو رویداد جدید این شرکت را نشان می دهد. در این مراسم قرار است نمایشگر جدید هواوی به نام Huawei Smart Screen S3 Pro رونمایی شود. درون این نمایشگر از پردازنده دو هسته ای استفاده شده و یک دوربین هوش مصنوعی نیز برای تماس های ویدیویی و یا نظارت بر حرکات ورزشی روی آن قرار دارد.

نمایشگر هوشمند هواوی دارای طراحی با حاشیه های بسیار باریک است. این غول فناوری پیش از این برای بهبود کیفیت تصاویر در این نمایشگرها از موتور Honghu استفاده کرده بود. همچنین نمایشگرهای این شرکت معمولا مجهز به ۴ اسپیکر ۱۰ وات و دو اسپیکر ۲ وات مجهزند. هنوز اطلاعات دقیقتر و مشخصات فنی این نمایشگر بطور کامل منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال