ساعت هوشمند هواوی با طراحی نوآورانه و متفاوت معرفی شد

هواوی به عنوان یکی از فعالان حوزه ساعت های هوشمند، از جدیدترین محصول خود در این زمینه رونمایی کرد. ساعت جدید هواوی به نام Watch GT cyber در طراحی جدید خود می تواند از بدنه جدا شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید هواوی یک ساعت هوشمند با طراحی منحصربفرد است. […]

هواوی به عنوان یکی از فعالان حوزه ساعت های هوشمند، از جدیدترین محصول خود در این زمینه رونمایی کرد. ساعت جدید هواوی به نام Watch GT cyber در طراحی جدید خود می تواند از بدنه جدا شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید هواوی یک ساعت هوشمند با طراحی منحصربفرد است. این ساعت می تواند از بدنه خود جدا شود. دیگر ویژگی های آن مشابه دیگر اعضای خانواده GT است. البته طراحی آن متفاوت از دیگر ساعت های هوشمند موجود در بازار است.

مهمترین ویژگی این ساعت قابلیت جداسازی آن از مغزی دایره ای شکل است. در این قسمت یک دکمه چرخان در سمت راست وجود دارد و می توان از همان قسمت بدنه را جدا کرد. با کمک همین ویژگی می توان شخصی سازی های جداگانه ای انجام داد. این ویژگی در واقع یک مکانیزم مغناطیسی است. البته از ویژگی های مکانیکی نیز برای اتصال آنها استفاده شده است.

هواوی این ساعت هوشمند را در سه مدل اسورت، شهری و فشن تولید می کند. در هر سه مدل یک نمایشگر دایره ای ۱.۳۲ اینچی وجود دارد که دارای تراکم پیکسلی ۳۵۲ پیکسل در هر اینچ است.

بدنه مدل اسپرت از کامپوزیت ساخته شده است در حالیکه در دو مدل دیگر با بدنه ای از جنس سرامیکی نانوکریستال بهمراه فولاد سروکار داریم. در این ساعت هوشمند ۱۰۰ حالت ورزشی، ردیاب خواب و اکسیژن و سنجش ضربان قلب ارایه میشود. همچنین هواوی در این دستگاه از رابط کاربری مبتنی بر سیستم عامل هارمونی او اس استفاده کرده است.

از دیگر ویژگی های ساعت Watch GT cyber می توان به اتصال از طریق بلوتوث، پشتیبانی از NFT و جی پی اس داخلی نام برد. برای شارژ این ساعت می توان از شارژر QI استفاده کرد که در صورت شارژ کامل در حالت عادی می تواند تا ۷ روز کارکرد داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال