ساعت هوشمند هواوی با قابلیت سنجش فشار خون تا اواخر امسال عرضه می‌شود

طبق شایعات منتشر شده هواوی تا آخر امسال یک ساعت هوشمند به نام هواوی واچ D2 با قابلیت سنجش فشار خون عرضه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات مربوط به ساعت هوشمند جدید هواوی و زمان عرضه آن توسط یکی از کاربران ویبو منتشر شد و اطلاعات بیشتری در این […]

طبق شایعات منتشر شده هواوی تا آخر امسال یک ساعت هوشمند به نام هواوی واچ D2 با قابلیت سنجش فشار خون عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات مربوط به ساعت هوشمند جدید هواوی و زمان عرضه آن توسط یکی از کاربران ویبو منتشر شد و اطلاعات بیشتری در این زمینه وجود ندارد.

با این حال می توان برخی ویژگی های آن را از روی ساعت هواوی واچ D1 می توان حدس زد. ساعت هوشمند جدید هواوی یک پوشیدنی سلامت گرا محسوب میشود که قابلیت اندازه گیری فشارخون با دقت بالا را دارا است. در این ساعت از الگوریتم فشارخون هواوی به نام TruBP و بر اساس مدل cascade ساخته شده است.

این ساعت همچنین دارای ویژگی های اندازه گیری فشارخون قابل تنظیم است که می تواند یادآوری هایی را در زمینه مشکلات مربوط به فشار خون، ورزش و وزن به کاربران ارائه کند. ساعت جدید هواوی دارای قابلیت تجزیه و تحلیل نوار قلب قدرتمند و دقیق است.

در ساعت هواوی واچ D2 سیستم پیچیده نظارت بر فشار خون کاربر با اجزای جدید در یک فضای جمع و جور گردآوری شده است که روی مچ دست قرار می‌گیرد. همچنین شامل یک شیشه منحنی و قاب آلومینیوم بادوام است. بند کششی مایکرومولکولی ، کیسه هوا، قوس آرگونومیک از دیگر اجزای این ساعت هستند که این ساعت را در برابر فشار و ضربه مقاوم می کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال