تجهیزات مخابراتی هواوی در جایگاه نخست بازارهای جهانی قرار دارد

راهکارها و تجهیزات مخابراتی هواوی در جهان نقش اول را ایفا می کند. این شرکت توانسته در این بازار بهترین نمونه ها را عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های اخیر از بازار تجهیزات مخابراتی نشان می دهد این بازار در نیمه نخست امسال رشدی سه درصدی را تجربه کرده است. […]

راهکارها و تجهیزات مخابراتی هواوی در جهان نقش اول را ایفا می کند. این شرکت توانسته در این بازار بهترین نمونه ها را عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های اخیر از بازار تجهیزات مخابراتی نشان می دهد این بازار در نیمه نخست امسال رشدی سه درصدی را تجربه کرده است. دلیل اصلی روند افزایشی رشد این بازار به کمپانی هواوی مربوط است. با تجزیه و تحلیل برترین تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات مخابراتی متوجه صدرنشینی هواوی در این بازار میشویم. در فهرست برترین فروشنده ها پی۶ از هواوی شرکت های دیگری مانند نوکیا، اریکسون، سیسکو ،ZTE و همچنین سامسونگ قرار دارند.

گزارشی که سازمان تحقیقات رسمی DellOro منتشر کرده است نشان می دهد. در این بازار چالش های فراوانی مانند فناوری 5G ، کمبود قطعات و … وجود دارد. طبق اعلام هواوی سنتر، هواوی پیاده سازی تجهیزات مخابراتی را بطور شگفت انگیزی در منطقه چین ارائه کرده است. در حالیکه این شرکت با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند. در حال حاضر هواوی حدود ۱۹ درصد از سهم بازار تجهیزات مخابراتی را در شش ماه نخست امسال به خود اختصاص داد. راهکارهای جدید هواوی در تمام جهان عرضه می‌شود. هدف نهایی این شرکت افزایش اقتصاد دیجیتال در جهان است و برای دستیابی به این هدف نیز تلاش می کند.

این شرکت در نیمه نخست امسال ۳۲ درصد از بازار تجهیزات مخابراتی را در اختیار داشت. نیمی از درآمد این شرکت از این بازار نیز در کشور چین بدست آمد. بنظر می رسد این غول فناوری با وجود مشکلات فراوان همچنان به موفقیت های خود در این حوزه ادامه می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال