انتشار تصاویر جدیدی از نسل بعد گوشی‌های‌هوشمند سری Honor شرکت هواوی

گوشی‌های برند Honor کمپانی هواوی، از جمله گوشی‌های مقرون به صرفه و همچنین قدرتمندی هستند که تاکنون در رقابت با دیگر گوشی‌های هم‌رده خود، توانسته‌اند به موفقیت‌های خوبی در میزان فروش خود دست پیدا کنند. این خط تولید از گوشی‌های هوشمند، حتی توانسته است، پهلو به پهلوی فروش مستقیم مدل‌های موفقی از کمپانی شیائومی حرکت کند […]

گوشی‌های برند Honor کمپانی هواوی، از جمله گوشی‌های مقرون به صرفه و همچنین قدرتمندی هستند که تاکنون در رقابت با دیگر گوشی‌های هم‌رده خود، توانسته‌اند به موفقیت‌های خوبی در میزان فروش خود دست پیدا کنند. این خط تولید از گوشی‌های هوشمند، حتی توانسته است، پهلو به پهلوی فروش مستقیم مدل‌های موفقی از کمپانی شیائومی حرکت کند (این شکل از فروش کالا باعث کوتاه شدن دست واسطه‌ها و ارتباط مستقیم تولید‌کننده با مصرف کنندگان می‌شود).

البته جالب اینجاست که این گوشی قرار است در کشور روسیه رونمایی شود و عکس‌های منتشر شده از آن از یک آدرس در آن منطقه منشا گرفته است. در تصاویر زیر، می‌توانید گوشی کاملا جدید برند هانر را در نماهای مختلف مشاهده بفرمایید:

gsmarena_001

gsmarena_002

gsmarena_003

 

در کنار این تصاویر، اطلاعاتی از مشخصات فنی آن نیز منتشر گشته است. طبق اطلاعات منتشره، هانر جدید به صفحه نمایشی لمسی به ابعاد برابر 5 اینچ مجهز خواهد بود و دوربین اصلی آن دقتی برابر 13 مگاپیکسل خواهد داشت. همچنین دوربین سلفی آن نیز دارای حسگری با دقت 5 مگاپیکسل خواهد بود و پشتیبانی از شبکه 4G به همراه LTE و دو سیم‌کارت به طور همزمان از دیگر ویژگی‌های آن خواهد بود. باطری با دوام زیاد نیز از دیگر مشخصات آن است، هرچند ظرفیت آن بطور دقیق مشخص نشده است.

دستگاه جدید دارای تراشه 64 بیتی است که به CPU از نوع هشت هسته‌ای (octa-core) مجهز شده است. البته فعلا اطلاعات دیگری از این قسمت به بیرون درز نکرده است. با توجه به خبر‌های گذشته، این احتمال می‌رود که تراشه موجود در این گوشی، از تولیدات خود شرکت هواوی، یعنی تراشه‌های HiSilicon این کمپانی باشد.

gsmarena_004

gsmarena_005

gsmarena_006

 

بر اساس شواهد موجود و مشاهده شکل سه دکمه ناوبری اندروید موجود بر روی گوشی، مطمئنا هانر جدید از نسخه پنجم سیستم عامل اندروید (آبنبات چوبی یا لالی‌پاپ) بطور پیشفرض پشتیبانی خواهد کرد. همچنین بدیهی است که هواوی در گوشی جدید خود مثل همیشه از رابط کاربری جدید Emotion رونمایی خواهد کرد.

این گوشی هوشمندِ فعلا بدون نام، قرار است در خرده‌فروشی‌های روسیه با قیمت 13,000 تا 15,000 روبل (به طور دقیق 226 تا 261 دلار) به فروش برسد.

با این تفاسیر، بنظر شما، خط تولید گوشی‌های برند موفق Honor با معرفی این گوشی جدید و با قیمت بسیار مناسب آن خواهد توانست تا موفقیت همیشگی خود در میزان فروش گوشی‌ها را دوباره تکرار کند؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال